Prizefighter Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Dette legger du i hjelpetråden, ikke her. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 er lit enig med deg. det er ikke en modell, men han trenger hjelp til et materiale --> hjelpetråden neste! Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bare en liten test jeg gjorde.. Bremsevaier/strømpe til sykkel.. Litt annen render, closeup: (selve vaieren er litt , var mest strømpa testen var for..) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 er det et bitmap på begge, eller er vaieren modellert i sin helhet? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 er det et bitmap på begge, eller er vaieren modellert i sin helhet? Det er nok bitmap. Trengte ikke tenke lenge på det før jeg fant ut at det ville bli for tungt å modellere. Ikke spesielt vanskelig, men altfor tungt for den gamle pc'en min.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 er nok best det ja, må jo spare på ytelsen Lenke til kommentar
nes88_88 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Vakker rendering altså! Tenkte eg kunne legga ut ein modell eg óg, men det er ikkje den første. Endret 20. januar 2005 av nes88_88 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hehe, stilig den der, men var ikke armene litt lange i forhold til kroppen? Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tja jeg driver å lager en dansemaskin (Dance Dance Revolution). Mange her har sikkert hørt dem på bowlinger rundt om i landet og på TG Har begynt med padsa...dvs platene: Skruene skal jeg lage ordentlig Bare fiksa noe jall først Disse bildene ble veldig store :O Men men...folk overlever sikkert Er det første jeg lager uten å følge tutorials...er ganske fornøyd hittil Give me some feedback Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ganske stilig. skruer er veldig lette med boolean. eller litt smidig modellering. har laget skruer selv, og er ikke så vanskelig, tviler på at du kommer til å få prblemer med det, lykke til! Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Takk, takk Skruene nå er laget ved hjelp av splines og Lathe. og bare gitt en lys material med litt refleksjon tror jeg Så det skal jeg fikse. Har tatt masse bilder av resten av maskina, så jeg må begynne med det snart. Skal måle litt bare Så det blir riktig i forhold til paden (som er nøyaktig på milimeteren. I dybde/høyde/bredde ihvertfall.) Jeg kommer vel til å uploade bilder her ettersom jeg fikser ting. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) bra at du gjør det detaljert! Ps. på skruene så passer Chrome-materialet veldig bra Endret 25. januar 2005 av Hubman Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Tok en rask gjennomkjøring av hubman sin tutorial. Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ikke verst.. Futurama er forresten min yndlingsvoksentegnefilmserie. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Lampa som står foran meg her, bare at min er svart da.. Fikser ikke helt dette med materialer enda da men, grei ble den. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Rakk og lage en gitar i kveld også gitt. Mangler endel detajler, men den skal være slik. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tror nok du glemte "keep faces on convex" når/hvis du smootha den plata som er festet til selve "kroppen" på gitaren, ser litt mongo ut. ellers dritbra! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hey! Så denne tråden først nå jeg! Trodde jeg var enesten som mekka 3d i norge! Her er noe av d jeg har laget(alt i 3dsmax 6): Vennligst legg igjenn en kommentar hviss du vill.... Marsan Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Den skulle egentlig ha flere detajler, så jeg måtte justere plata etter de, men da jeg ikke tok de med ble den slik. Den har faktisk fått dosering med MS. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Heh, fete rendere marsan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå