akristina92 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tjaa.. Spørs hvor mye arbeid du legger i det.. Jobber du raskt, kan det ta 2-4 dager. Nøyaktigt, men tregt. 4-7 dager.. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Tjaa.. Spørs hvor mye arbeid du legger i det..Jobber du raskt, kan det ta 2-4 dager. Nøyaktigt, men tregt. 4-7 dager.. Jobber du raskt kan det ta knappe noen timer, jobber du veldig sent kan det som sagt ta flere dager. Spørs hvor mye du behersker programme(ne)t. Nei, jeg ombestemmer meg her. Når folk lager modeller som dette, på 60 min med textures og alt, så burde de andre ikke ta så alt for lang tid. Endret 9. januar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det kommer helt an på hvilken teknikk du bruker, om du modellerer organisk eller kubisk, hva du skal lage, hva du har å gå ut fra, fantasi eller virkelighet osv. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 huff.. 4-7 dager er litt vel lenge, så det er så lang tid det dar for feks caliber til å lage de våpna? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tålmod er en av de viktigste egenskapene når du jobber med 3D. Jeg klarer meg fint, men når jeg får face-errors, da ender det opp slik: Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vet dere hvordan jeg kan sette sammen to objekter En cylinder og en cone?? jeg har nettopp begynnt med 3ds max og jeg bruker 3ds max 6 Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 det kommer an på hvordan du skal sette dem sammen... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vet dere hvordan jeg kan sette sammen to objekterEn cylinder og en cone?? jeg har nettopp begynnt med 3ds max og jeg bruker 3ds max 6 Finnes forskjellige måter. Kan bruke Link - merk objekt1, trykk Select and Link, trykk H, velg objekt2 og trykk Link. Group - velg begge objektene (velg først objekt1, så velg objekt2 med Ctrl + venstre museknapp - eller dra musepekeren over begge objektene). Så trykker du Group i Group-menyen, og velger passende navn. Boolean - velg objekt1, så ser du til høyre i Geometry, Compund objects, velg Boolean, velg Operation: Union, Pick Operand B, og trykker objekt2. Lykke til videre! PS - jeg har laga en liten animasjonsfilm, last ned herfra (høyreklikk, og last ned!): http://www.djuve.com/filer/superheltens%20hyttetur_wm9.wmv Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 haha, den filmen var rimelig obskur Lenke til kommentar
Dario Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Genial film, lurte på om du hadde god tid eller noe, siden du sa at du hadde lagd en film som viste hvordan man gjorde det han spurte om Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hehe.. nei nei.. Problemet er at alle modeller ble lagd første måneden jeg lærte om 3Ds. Så alt ser ikke like .. perfekt.. ut. Men er fornøyd, da dette er det første jeg har laga... Spess når vi kunne ha maks 45 sekunder med animasjon. Endret 13. januar 2005 av djorgen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) haha, den filmen var rimelig obskur Obskur?? Hah! Har ikke fulgt noen tutorials... Til forskjell fra andre. Host. Vanskeligere å lage gode landskap enn å lage en kontorstol fra en tutorial... Tro meg. Endret 13. januar 2005 av djorgen Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 her er den første modelen min jeg har brukt en tutorial da Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 her er den første modelen minjeg har brukt en tutorial da Grei den, Lilleputt. Lykke til videre med 3Den..! Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 haha, den filmen var rimelig obskur Obskur?? Hah! Har ikke fulgt noen tutorials... Til forskjell fra andre. Host. Vanskeligere å lage gode landskap enn å lage en kontorstol fra en tutorial... Tro meg. Kan du ikke bare bruke displacement maps da? lages i Photoshop enkelt Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 her er den første modelen minjeg har brukt en tutorial da Alltid sett modellene dine på et hvitt eller grått plane, med noe decent lyssetting så ser alt så utrolig mye bedre ut Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg skulle gjerne hatt på no textur og greier på Supraen jeg la inn i denna posten..! noen som kan hjelpe meg/gi meg en link eller noe? kan absolutt INGEN ting om texturer og lightning o.l! SKIKKELIG flaut egentlig! og det ergrer meg mer og mer hver gang jeg er ferdig å moddelere! hehe PS: har prøvd den her MANGE ganger: http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=mo...article&sid=541 men skjer no merkelig på punkt 10/11! hver eneste gang.. synes det går helt bra, og ser ganske likt ut som han sin, men NEIDA! jaja.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvis du følger den heeeeeeelt til punkt og prikke skal den være fin. Har den inne selv, så den er prøvd Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Punkt 15 og 16... allt stemmte til dit..! hva faan gjør jeg gaaaalt?? *bli gal* Endret 20. januar 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå