Krankemot Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 her er min aller første modell, den er ike bra, men det er den første... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med å gi den en frisk farge og litt bedre smoothing? Har tatt den tutorialen der selv. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med å gi den en frisk farge og litt bedre smoothing? Har tatt den tutorialen der selv. fasnt ikke ut hvordan man smootha den :/, uansett, har lyst til å prøve å lage en pistol kule, i wings3d... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) artig den! PS. For smoothing går du på "Modifier List -> MeshSmooth" Dess flere iterations dess smooooooooooooooooothere Endret 15. desember 2004 av Hubman Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Siste; Rendret med Mental Ray renderer. edit; hm, rart.. får laste det opp her da. Endret 19. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ser ikke bildet :/ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Chris88: Bordet og det ser helt ekte ut. Utrolig stilig! Hva er det svarte i skåla ? Det var litt snodig. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Det som ligger i skåla er vel egentlig bare noen svarte egg. Endret 19. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Jeg slenger meg på, selv om det ikke er 3dmax jeg benytter meg av. Dette er min siste modell og vil forhåpentligvis bli benyttet i en kommende hl2-mod. Programmet brukt kalles Milkshape3d, og er et serdeles billig arternativ beregnet på såkalt "low-poly modelling". Jeg modellerer hovedsakelig våpen-modeller til bruk i spill, men har også laget et par kjøretøy. Sier gladelig frem mer hvis noen er interesserte! PS: Modellen er renderet i såkalt "flatshade-mode", og er derfor mer kantene enn den vil oppleves når den er implementert i et spill. Dette er gjort fordi renderet opprinnelig var ment som et kritikkgrunnlag for andre modellere. Endret 19. desember 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 Her er da 1 x 2 ultra pene våpen laget av selveste "caliber".. Eneste jeg gjorde for han var å legge på en Mesh Smooth med 2 Itherations, la på en tung polert metall look og selvfølgelg lånte han plass på bordet mitt. Bildet er rendret i Mental Ray. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen flere som er gode til å rendere her? Kunne godt tenkt meg at noen lekte seg litt med modellen(e) mine. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 vet ikke om jeg er god til å rendre, men klarer å få en bra lyssetting til bildene i max eks: Bender', Simpsons TV og kontorstolen Her er da 1 x 2 ultra pene våpen laget av selveste "caliber".. Eneste jeg gjorde for han var å legge på en Mesh Smooth med 2 Itherations, la på en tung polert metall look og selvfølgelg lånte han plass på bordet mitt. Bildet er rendret i Mental Ray. Aldri bruk et standard materiale av "Metal" bruk ved de fleste tilfeller "Blinn", "Anisotropic" og "Phong". Geværene ser støpt ut og ikke særlig ekte, men bordet var fint btw. Tutorial? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Det var ikke meningen å legge på de mest realistiske texturene da, var bare for å fremheve detaljer og vise det fram. Endret 19. desember 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Utrolig kule våpen ja. Hadde vert kult om de kom med i en HL2 mod ja. Eller noe annet. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Utrolig kule våpen ja.Hadde vert kult om de kom med i en HL2 mod ja. Eller noe annet. Takker! har en del andre modeller jeg kan vise frem hvis det er ønskelig... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kødder du? Milkshape? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kødder du?Milkshape? Rikitg det. Hvorfor skulle jeg kødde? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er SINNSYKT bra til å være milkshape! v. 1.7.2? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er SINNSYKT bra til å være milkshape!v. 1.7.2? Takk, det var hyggelig å høre... Er ikke hjemme nå, så får ikke vist noen flere renders, men hvis dere vil kan jeg uploade mere når jegk ommr hjem. Er faktisk ikke helt oppdatert, så bruker 1.7.1 faktisk... Har du noe erfaring med MS (milkshape) eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå