Revolution Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ok...Jeg er nybegynner så er ikke så flink...Hvilket nivå er du på i dag da ? Vis gjerne flere modeller ! Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Har ikkje holdt på med 3d stort sett siden da eg lagde det greiene, bare litt her og der, sånn i skole-sammenheng. Prøver å lære meg z-brush, så kanskje det kommer ein modell eller to i løpet av sommeren. Eg husker i alle fall eg strevde ganske mykje for å gjøre meg kjent med 3dsmax... så etter at eg hadde lært meg det meste grunnleggende, kom eg over lynda.com sine lære-videoer. Så, om du har lyst å lære ting kjapt, uten så alt for mykje hjernekraft (bare å hente fram poppkorn ) så anbefaler eg det. http://movielibrary.lynda.com/html/modListing.asp?pid=127 Her finner du video-samlingene for 3dsmax-produktene. Du kan jo kjøpe dei? torr*host*ent. Photoshop finnes det masse om også, har i grunn berre brukt lynda for å lære meg det programmet... Dersom du er interessert i ein meir artistisk bruk av programmene, så finnes selskapet gnomon workshop. Disse forventer dog at du lett finner fram i programmene. http://www.thegnomonworkshop.com/ Videre er digital-tutors også knallbra. http://www.digitaltutors.com/digital_tutors/index.php Disse tilbyr ein kombinasjon av dei to over, litt basic om programmene, men også litt kunstneriske ting. Einkvar som skal prøve å lære seg eit krevende program seriøst, måtte det vere 3dsmax, Maya, zbrush, photoshop, realflow, burde ta ein titt på dei tingene desse selskapa tilbyr. Endret 6. juni 2007 av Quijote Lenke til kommentar
jealei Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Min første model i studio max, følge en tut litt, men har endret en del på den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hah, holdt på med akkurat samme tutorial i dag. Likte den ikke helt jeg da. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 hva da? tutorialen eller modellen? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Fin den! Hvor lang tid brukte du da ? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Har laget en stue : Edit : Blitt mer oppdatert : Endret 22. juni 2007 av Revolution Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 hei jeg lurte på en ting, jeg har animert en sekvens, også renderet jeg det som png, og da ble bakgrunnen gjennomsiktig, også tok jeg ram player, valgtepng filen og satte det sammen til en animasjon, men da ble backrunnen svart, noe måte og gjøre den gjennomsiktig på? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 hva da? tutorialen eller modellen? 8918177[/snapback] Tutorialen ja, modellen din var bra. Flott at du ikke følger tutorialen som en slave, noe jeg har en tendens til å gjøre... Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 noe har 3dsmax 9 min klikka helt, iconene har blitt blank, vet ikke hva som har skjedd prøvd reinstal, har vista Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Shot at 1969-12-31 Sånn ser det ut hos meg nå, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 noen som vet åssen jeg renderer ut i flash? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hei jeg får ikke renderet det i swf, det blir bare et bilde, ikke hele amininasjonen Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 bruker du swift3d sin plugin til 3dsmax... eller stand-alone programmet swift3d? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 plugin, jeg går i video post, lagerer alle framsa som png, går til ram player lager amininasjonen og lagerer den som swf, men det bli bare det ene bildet, og hvor endrer jeg på lysetningen? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Et lite red alert 1 prosjekt jeg holder på med. 8202746[/snapback] Litt gammelt og komentere denne , men er ikke dette Fra Red lert spillet?... Haha Tenkt ikke over det jeg... Endret 13. juli 2007 av Espen56 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det seier han jo sjølv at det er ... Las du ikkje det som står under biletet? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Heisann.. Er ikke min første modell i 3DS, har ikke bilde av den her.. Men denne er min nyeste iallefall.. Trenger noen lystips, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 1 stk ting, første jeg har laget ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå