WaterMarked Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Prøve å bruke en lovlig lisens av 3dmax. Da blir alt mye bedre 8554279[/snapback] Hvordan blir det bedre med lovlig lisens? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Litt vel mye speiling på terningene. Er øverste bildet laget i TerraGen? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hmm Vet ikke hva Terragen er :S :!: Det første er bare en plane som jeg lagde om til vann så tokk jeg en bakgrund... Terningen er den samme som jeg har vist før bare lagt på masse reflection! Og så clonet ene og lagd en scene.(Speilingen likte jeg da godt ) EDIT: Lagde en nå nettop kommentarer gjerne ! Endret 11. mai 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hele bildet er ødelagt av for stor komprimering. Hvor lang tid brukte du? Bordet var ganske flatt for å ha den teksturen, og teksturen hadde for dårlig oppløsning. Ellers kule modeller Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Ny modell så at noe var galt og fikset det med en ny render ! Bedre nå ? Brukte vel en time kansje litt mindre... EDIT : Forsatt litt ødelagt komprimering.... Endret 11. mai 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hæ? Ser ikke noe nytt bilde heller. ENDRET: Daså, vet ikke hva du har gjort feil jeg da. Endret 11. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg lagrer de i .png men hva er best og sette på fargeinstillingene etter at du har trykket save?`Skal prøve og får ordnet den merklige komprimeringen...Forige bilde hadde tekannen og kjelen for få segments og de ble full av kanter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvilke innstillinger har du da? Har ikke 3dsmax selv, nemlig. Ville prøvd som .jpg og sett, ihvertfall. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Dette så bedre ut. Endret 11. mai 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jepp, mye bedre Likte formen på tekanna, men har du lagt merke til at lokket flyr? Det ser ihvertfall slik ut. I tillegg kan jeg se bordet og litt av bøtta igjennom kanten hele veien rundt. Det samme gjelder tuten helt ytterst. Litt vel mye speiling i bordet. Ellers veldig bra. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hehe ser det ja :!: Tekannen har jeg ikke laget selv så ikke gi meg credit for den. Den følger med 3ds max. Det gjør faktisk teksturen på bordet og Endret solnedgang bildet litt Edit : Lagde en til i løpet av dagen enkel chamfer og textures tatt fra maps i 3dsmax: Edit 2: Marsan hvordan fikk du til hullene i terningen din ? Har prøvd og gjøre det i poly men får det ikke til... Endret 12. mai 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Lettmel Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Holdt på i kansje 2 måneder nå, Cinema4D, foretrekker helst å bygge modeller, men scener funker helt fint det og. Her er det jeg holder på med for øyeblikket da, kansje ikke (som trådtittel sier) "første modell i 3Dstudio Max, i og med at det er kansje 10., og i Cinema4d, men viser fram likevel. Edit: Stygg lyssetting, og en bug med en eller annen refleksjon/skygge i gulvet (som ikke har tekstur) Endret 13. mai 2007 av Lettmel Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Den var fin ! Har ikke mer og si :!: Endret 13. mai 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Har nettopp skaffet 3ds max, og lurer på om det er enoen essensielle ting jeg ABSOLUTT må gjøre før jeg begynner å rote rundt med tutorials... Innstillinger og slikt. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 PatrickM: Nei, det er egentlig bare og fyre løs det. om du er ny kan du jo laste ned noen material-packs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Fikset opp et gammelt prosjekt Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Her må det bli mer liv! Har laget et lite champagne glass... Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Her er ein modell eg lagde for eit par år siden, nesten den første. I alle fall den første som skulle ligne på noko. Brukte 3dsmax.. mm.. 6 Fann igjen referansen eg brukte: Endret 6. juni 2007 av Quijote Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Den var fin! Det kunne vært mer detaljer i selve hammeren (?) Og husker du hvor lang tid du brukte ? Endret 6. juni 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Takker . Mykje kunne vore gjort annleis ja, eg prøvde ein god del for å få inn detaljene i hammeren, planen på den tiden meine eg å huske var å få det til med displacement-maps... det fikk eg dog ikkje til. Kor lang tid eg brukte..mmm... Veldig lenge, i alle fall tatt i betraktning kor simpel modellen egentlig er. Men så var det jo ein læringsprosess i seg sjølv. To tre kvelder kanskje. Endret 6. juni 2007 av Quijote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå