Azurathus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Min første model i 3d max, oppgaven var å kun bruke primitiver, altså ikke gjøre noe med meshene. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ser det lå noen gitarer over her. PS: Alle rendre er uten post: Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Den wireframe gitaren der var sinnsykt kul! Veldig bra gitar. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er det samme modell med forskjellige texturer? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er det samme modell med forskjellige texturer? 8489932[/snapback] Nesten. Den øverst til venstre er en litt annen modell. Lenke til kommentar
Lettmel Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ikke helt det første jeg laget, men begynte med 3D omtrent en måned før jeg mekket dette, av en brukbart god referanse selvsagt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser fortsatt litt mer ape ut enn menneske, mest fordi figuren er litt for brei i ansiktet og spiss i skallen, men har lagt det på hylla for flere uker siden. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noen som ser hva det er? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Starwars? Uansett, ganske kul begynnelse Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Starwars?Uansett, ganske kul begynnelse 8507609[/snapback] Stemmer det, blir antageligvis ikke mye mer av det. Brukte den i en application til en mod. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Var egentlig ferdig med håndtaket, men ble ikke fornøyd med resultatet... Men er nesten ferdig med løpet nå... Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 se på Northern Conflict og arbeidene til "Choff" min kamerat.. han er vel skilelt.. eller så kan du søker på Northern Conflict på Youtube hvordan konverterer jeg MPEG4 filer til 2vanlige" filmfiler som kan benyttes i bla. Adobe Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da har jeg fått i jobb å lage et Jedi Temple for å bli med i modding teamet. Og her er et WIP. Har skaffet meg Final Render. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvordan overfører jeg feks en modell som jeg har laget over i et nytt prosjekt eller scene? Noen måte jeg kan kopiere det over? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ingen som kan gi meg en konkret svar? BUMB BUMB... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Eksport og import? Vet ikke hvordan det virker i 3dsmax, da jeg ikke driver med pirat. Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvordan overfører jeg feks en modell som jeg har laget over i et nytt prosjekt eller scene?Noen måte jeg kan kopiere det over? 8534665[/snapback] For A importere et object inn i en ny scene gAr du til Fil-->merge Du fAr da opp en boks der du kan velge objekter som er i scenen du vil importere. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fikk det til. Men tror nokk jeg må lage nytt håndtak. Første håndtaket jeg brukte til første pistolen, så jeg har bare ''manipulert'' det litt... Satse på at resultatet blir finere enn nå.. :!: Synes dere om selve løpet forresten? Noe tips om hva jeg burde gjøre bedre? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fikk det til.Men tror nokk jeg må lage nytt håndtak. Første håndtaket jeg brukte til første pistolen, så jeg har bare ''manipulert'' det litt... Satse på at resultatet blir finere enn nå.. :!: Synes dere om selve løpet forresten? Noe tips om hva jeg burde gjøre bedre? 8552940[/snapback] Prøve å bruke en lovlig lisens av 3dmax. Da blir alt mye bedre Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nok en WIP. Tror jeg begynner å bli ferdig. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Mitt nyeste verk!! Kommenter gjerne! Og nyoppdatert Terning! Hehe mye inspirasjon av Marsan. Endret 11. mai 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå