Mister Awesome Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Her er noen bilder som jeg har laget i 3dsmax 8 edit: la til 2 bilder. Endret 10. juli 2006 av stolmann Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg prøvde meg også på "HW" Prøvde meg også på noen skudd (kuler), men fikk ikke helt til texturen. Bruker C4D, hadde vært foltt om noen kunne hjolpet meg: Comments? Endret 12. juli 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 -.-, når jeg trykker på en film som noen har lagd med blender på siden så kommer dt aldri opp noe film :S, noen som vet hvorfor? det står bare kobler til. og dt står det ganske leeeeenge Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Noen som vet hvordan jeg kan få gjerdet til å "smelte" bedre sammen med resten av omgivelsene? Bruker Mental Ray, og 3D Studio Max. Lenke til kommentar
Volant Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) superseven: Jeg har ikke peiling... Men det ser da passe bra ut, gjør det ikke? Mitt Blender prosjekt: http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9...botthinger2.png Endret 23. juli 2006 av VolantKnave Lenke til kommentar
Volant Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Og ferdig! http://img.photobucket.com/albums/v723/Bi9...280-1024_vk.jpg Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Den var veldig nice du VolantKnave Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Da skal jeg begynne å prøve meg fram i Blender. Noen som vet om bra tutorial sider til det? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 http://www.blender.org/cms/Tutorials.243.0.html men hvis du skal ha video tutoral må du på denne siden http://www.blender.org/cms/Video_Tutorials.396.0.html jeg kommer aldri inn på de video filene der da men :/ Lenke til kommentar
Lassjus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei. Legger ut noen av prosjektene mine. Har drevet med 3d en stund nå, og det er veldig fengslende. Bruker Max 8. Bentlyen og lyspæra er prosjekter jeg holder på med enda. De er ikke ferdige, men vil sikkert poste dem når de er ferdige også. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Faen a flinke folk her er a..! Skal få tak i det programmet her og prøve litt jeg og! Ble frista her.. =P Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Skal se om eg får til noe i Blender eg! Noen som vet om en tut for 100% nybegynnere med Blender? Har ikkje MAX 8, og vil ikkje bruke pengene på det.. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Skal skaffe meg 3D studio max, så dere får sikkert se noen verk fra meg "In the future" Gleder meg virkelig til å få begynne med 3d, har en kompis som driver med det, så han kan sikkert lære meg en del. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Søk på Lynda.com, de har veldig gode videotutorials, men desverre koster de en del... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Skal skaffe meg 3D studio max, så dere får sikkert se noen verk fra meg "In the future"Gleder meg virkelig til å få begynne med 3d, har en kompis som driver med det, så han kan sikkert lære meg en del. 6651990[/snapback] Om man er villig til å bruke litt penger på å lære seg 3D Studio Max kan/burde man bruke PixelCorps. De har meget gode tutorials, men de koster en del penger da. Søk på Lynda.com, de har veldig gode videotutorials, men desverre koster de en del... 6970087[/snapback] Ville tro at PixelCorps er bedre Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er mange bra tutorialer på www.3dmaxer.dk. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 veldig pent Lassjus, ser ut som at det ligger en god del timer bak den mustangen. mitt hus, modellert for utviklingen av street rod 3 for ett år siden(som nå har gått i dass): også en Small Block: Siden dette skal legges inn i openGL så lagt polycounten så lavt jeg kunne Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hadde innlevering i dag der oppgaven var "Fotorealistisk Interiør-bilde", ble kanskje ikke så fotorealistisk ut - men syns ikke det blei så aller verst Par ting før andre nevner det, ettersom deadline nærmet seg farlig fort - og jeg fikk dårligere og dårligere tid, ble det gjort et par snarveier... (Innleveringsfrist var kl 12:00, og jeg ga DVD'en med prosjektet i hånda til læreren kl... 12:00!! :!: ) 1. Puta i sofan til høyre ser dass ut, hev inn en gammel modell som var noe av det første vi laget :S 2. Bøkene har bare én tekstur, men jeg kaller det bare for et jævla svært leksikon 3. Er noen flekker her og der som følger av rendring "bare" fikk 2 timer på seg, samt at bildet jeg laster opp her ikke er helt ukomprimert. Ellers... så er det sikkert en hel del annet å påpeke også, jeg bare nevnte det mest tydelige Åja, tekoppene SKAL være store Brukte for øvrig 3DSMax9 med Mental Ray 3.5 rendermotor. Endret 13. november 2006 av KriFos Lenke til kommentar
Xmotololo Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Her går det stort sett i skipsmodeller siden jeg jobber med add-on utvikling til dataspill (maritime simulatorspill) Legger ut et par smakebiter fra prosjekter som er under oppføring og prosjekter som allerede er fullført. Ulstein AX102 (X-bow) PSV/AHTS (Bilde fjernet i hennhold til oppfordring fra Ulstein Group ASA) Color Fantasy og Color Magic v1.0 (norske cruiseskip) USS Enterprise (CVN65) USS Alabama (SSBN 731) Endret 16. november 2006 av RTips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå