Gå til innhold

Første modell i 3d studio max. Hva har dere laget?

Anbefalte innlegg

fine modeller  :thumbup:

men vet noen om hvordan jeg ser "gjennom" kamera når jeg har satt ut "Target Camera" på 3DS Max?

5163268[/snapback]

trykk på "c" ;)

Mye bra her! :) Men når dere kommer litt videre vil dere merke at dere har en god del polygon feil her og der! hehe... men sånn er det alltid! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint å se at denne tråden har våknet såvidt til live igjen. Skal se om jeg ikke får gjort et par nye ting i ferien som jeg kan legge ut her. Husker jeg holdt på med en organisk tutorial jeg var kommet rimelig langt på, men så forsvant modellen en dag, helt uten videre. Muligens vært noen problemer med lagring, men uansett så stoppet jeg opp en stund etter det. Må bare få opp igjen interessen. :thumbup:

edit: Trøtt, ja .. fikset en leif

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

NÅ begynner jeg å bli kjent med 3d-programmene jeg har.

Jeg har lastet opp videoene på denne siden. De er ikke noe særlig, men man må starte en plass. ;)

Den teapot greia lagde jeg etter en tutorial i lightwave.

Den teksten lagde jeg i 3dsmax i dag. Var vanskelig å finne rett lys og farger, så som dere ser fikk jeg de ikke så bra til. (så ikke plag meg pga det). Er det noen som har noe tips. Fikk i alle fall ut noe :p

Her er de i alle fall. ;)

Lenke til kommentar

Litt for å bumpe denne tråden sammen med å vise fram lager jeg ett nytt innlegg.

Dette laget jeg da etter en tutorial som jeg tilfeldig traff på. Og plutselig så jeg at det var den som chris88 (tror jeg :ermm: ) har brukt.

Ble ganske fornøyd med resultatet, og det er da det beste jeg har laget. Nå kan jeg litt mer med lys og rendring, så jeg er i toppform :w00t:

anyways, her er bildet. ;)

comments?

post-98193-1151369972_thumb.jpg

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...