RuZleBIFf Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 fine modeller men vet noen om hvordan jeg ser "gjennom" kamera når jeg har satt ut "Target Camera" på 3DS Max? 5163268[/snapback] trykk på "c" Mye bra her! Men når dere kommer litt videre vil dere merke at dere har en god del polygon feil her og der! hehe... men sånn er det alltid! Lenke til kommentar
timitim Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har i Wings 3D laget litt forskjellige modeller som jeg tenkte å sette inn i ett bilde... Får åpnet de i Milkshape, men ikke noe annet sted... Har Adobe Illustrator, funker det i Photoshop? 5159818[/snapback] Du kan importere wing filer inn i Blender og render dei der. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Fint å se at denne tråden har våknet såvidt til live igjen. Skal se om jeg ikke får gjort et par nye ting i ferien som jeg kan legge ut her. Husker jeg holdt på med en organisk tutorial jeg var kommet rimelig langt på, men så forsvant modellen en dag, helt uten videre. Muligens vært noen problemer med lagring, men uansett så stoppet jeg opp en stund etter det. Må bare få opp igjen interessen. edit: Trøtt, ja .. fikset en leif Endret 23. desember 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 W.I.P av Alien monorailstasjon: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Tja, da var vi i gang med et skjeletthode. Har ikke fått gjort allverdens i ferien, men det skal nok komme seg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Update: Ja, det skal se sint ut. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Mitt arbeid for tiden... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Curlstang: (hater den jævla fjortentegnsregelen!) Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Mitt arbeid for tiden... 5523808[/snapback] Bildekk, ja.. Skal faktisk lage et par selv nå, litt for glatte de her.. (Fortsatt Lightwave 3D her i gården.) Endret 30. januar 2006 av medi8or Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Første tingen jeg har "designet" i 3DS MAX: Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Var litt lite liv her så jeg slenger på et bilde jeg har laget (nybegynner ) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) har skaffet meg lightwave 3d 8.0 av en kompis, og begynner å skal lære meg litt triks. blir sikkert ett bildekk snart. hvis andre har laget noe vil jeg gjerne se det. Endret 18. mai 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 veldig stilig. Laget helt selv eller etter tutorial? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Laget den selv, men har hentet inspirasjon fra et par tutorialer. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 NÅ begynner jeg å bli kjent med 3d-programmene jeg har. Jeg har lastet opp videoene på denne siden. De er ikke noe særlig, men man må starte en plass. Den teapot greia lagde jeg etter en tutorial i lightwave. Den teksten lagde jeg i 3dsmax i dag. Var vanskelig å finne rett lys og farger, så som dere ser fikk jeg de ikke så bra til. (så ikke plag meg pga det). Er det noen som har noe tips. Fikk i alle fall ut noe Her er de i alle fall. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Litt for å bumpe denne tråden sammen med å vise fram lager jeg ett nytt innlegg. Dette laget jeg da etter en tutorial som jeg tilfeldig traff på. Og plutselig så jeg at det var den som chris88 (tror jeg ) har brukt. Ble ganske fornøyd med resultatet, og det er da det beste jeg har laget. Nå kan jeg litt mer med lys og rendring, så jeg er i toppform anyways, her er bildet. comments? Endret 27. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Da har jeg laget enda en. Dette er en bonde fra sjakk (som dere sikker vet hva er ) Ble ganske fornøyd med den. Startet som en tutorial, men når jeg forsto litt mer lagde jeg resten med å se på bildet *stolt* Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Det er ikke akkurat den første, men en av dem: Jeg har ikke bruke noe tut. Jeg så at stoleman lagde og da fikk jeg også lyst:P Så ikke noe på hans heller. Prøvde meg fra. Endret 29. juni 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå