Gå til innhold

Første modell i 3d studio max. Hva har dere laget?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...Men du må innrømme at du forstår misstanken ettersom at du "nesten" ikke hadde peil om hvordan du flyttet på polys og punkter tidligere i dag, og nå "opptrer" du med en character. Forstå meg rett, du kan for alt d jeg vet være bedre enn meg i 3d.

 

STATISTIKKen sier at 70 % av d som blir sagt på nett blir missforstått.

 

Lykke til....(hva skal jeg si da?)

 

Marsan

Lenke til kommentar

Jeg føler at jeg må oppklare noe. Jeg har vandret i 3dens rike en god stund. Jeg skulle bare ha det litt morro og høre hva folk sa når jeg postet de STYGGE greiene. (skeiv, brun lyspære med LENSFLARE!, Skjønner ikke at ingen sa noe..)

 

:p

 

Her er samme modell som tidligere, med meshsmooth applikert, med to iterations.

Som dere ser er det liten forskjell fra det første bildet. Moralen er: Skygg unna meshsmooth. Det er mye bedre å kunne bygge gode konturer i low-poly. For når alt kommer til alt så er det egentlig bare konturen og polyflow som teller.

 

Ps: det var noen som skrev

Illiterations
i sted.

 

Illiterate = Analfabet

Iterate = Gjenta en operasjon til ønsket effekt er oppnådd.

 

:!: :!:

post-215-1107797179_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hjemmeside? neh...

 

Showreels? Hmmm.. nei.. ikke med mindre du jobber for en spillutvikler. Da skal du få portfolioen min :p

 

//edit:

PS: Hvor mange polies er den terningen? Og hva i allverden slags cpu har du siden du bruker 50 min på å rendre den terningen der?

Endret av slash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...