Prizefighter Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Nice framgang slash! :!: Du kan jo bare endre linkene til bilder. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du MÅ kødde.. Så rask fremgang går ikke ann.. Dessuten tok det alt forlite tid.. Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 er det lov med full size på dette forumet da? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jah, syns på en måte d var veeeldig kjapt jeg også. Marsan Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 som sagt, jeg lærer raskt! :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan jeg få se modellen i et annet perspektiv? Og en smoothed og rendered? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) mekka litt mer på terningen, eller for å si d sånn, jeg laga en ny en Renderingtime: ca 50 min..... Endret 7. februar 2005 av Marsan Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 som du spør skal du få.. det er fremdeles en nasty søm på midten, og en del artifacts på skyggene. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 .... Er det muligt? SÅ fort? .. sykt.. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ...Men du må innrømme at du forstår misstanken ettersom at du "nesten" ikke hadde peil om hvordan du flyttet på polys og punkter tidligere i dag, og nå "opptrer" du med en character. Forstå meg rett, du kan for alt d jeg vet være bedre enn meg i 3d. STATISTIKKen sier at 70 % av d som blir sagt på nett blir missforstått. Lykke til....(hva skal jeg si da?) Marsan Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg føler at jeg må oppklare noe. Jeg har vandret i 3dens rike en god stund. Jeg skulle bare ha det litt morro og høre hva folk sa når jeg postet de STYGGE greiene. (skeiv, brun lyspære med LENSFLARE!, Skjønner ikke at ingen sa noe..) Her er samme modell som tidligere, med meshsmooth applikert, med to iterations. Som dere ser er det liten forskjell fra det første bildet. Moralen er: Skygg unna meshsmooth. Det er mye bedre å kunne bygge gode konturer i low-poly. For når alt kommer til alt så er det egentlig bare konturen og polyflow som teller. Ps: det var noen som skrev Illiterations i sted. Illiterate = Analfabet Iterate = Gjenta en operasjon til ønsket effekt er oppnådd. :!: :!: Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her er en wireframe for de som måtte finne sånt intressant. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 man skal ikke utgi seg for å være noe annet enn man er på nett..... Oki, missforståelser kan vel forekomme.... Marsan Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det var ikke snakk om noe misforståelse.. Det var snakk om bevisst villedelse. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hjemmeside slash? showreels? Marsan Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hjemmeside? neh... Showreels? Hmmm.. nei.. ikke med mindre du jobber for en spillutvikler. Da skal du få portfolioen min //edit: PS: Hvor mange polies er den terningen? Og hva i allverden slags cpu har du siden du bruker 50 min på å rendre den terningen der? Endret 7. februar 2005 av slash Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 13000 tror jeg, med skylight. D som sliter.... Marsan Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Prøv et omni light og light tracer (f10->advanced lightning) med 1 bounce. Tror ikke du får særlig forskjellig resultat. Men masse raskere rendering time. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 nehhhh.... Liker ikke bouncingeffekten jeg. Har brukt den mye tidligere. Liker skylight jeg. Marsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå