Stig Jøran Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Et lite red alert 1 prosjekt jeg holder på med. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Et lite red alert 1 prosjekt jeg holder på med. 8202746[/snapback] hehe..de modellene var litt arti. Tenker du å gjøre de mer detaljerte eller er du fornøyd med det? Hvor langt har du kommet i matrial/tekstur bruken? ser litt uferdig ut sånn sett... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, er faktisk ikke brukt noe form for texturer. Så har en del å gjøre igjen der ja. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kult bilde! Regner med bakken skal være snø? Derfor lastebilen har synket litt ned i bakken. Skal finnes noen tutorials av hvordan du kan lage spor fra tanks, kanskje det kan hjelpe med å få det enda bedre? En jeg laget i dag: Så med litt etterarbeid i photoshop: Lenke til kommentar
ultrashock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Her er noen av mine siste arbeider. Håper dere liker dem, Se den andre posten jeg har postet her på forumet om noen er intr. i og tjene litt ekstra penger! sjekk ut hjemmesiden vår for mere arbeid, www.ultrashock.no Lenke til kommentar
ultrashock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Her er noen av mine siste arbeider. Håper dere liker dem, Se den andre posten jeg har postet her på forumet om noen er intr. i og tjene litt ekstra penger! sjekk ut hjemmesiden vår for mere arbeid, www.ultrashock.no Endret 29. mars 2007 av ultrashock Lenke til kommentar
ultrashock Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Her er noen av mine siste arbeider. Håper dere liker dem, Se den andre posten jeg har postet her på forumet om noen er intr. i og tjene litt ekstra penger! sjekk ut hjemmesiden vår for mere arbeid, www.ultrashock.no Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Woah. Det er vel det som blir kalt überpost, eh? Edit: Fine bilder forresten. Endret 29. mars 2007 av lago Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei igjen! For de av dere som husker meg; her kommer litt flere modeller jeg har produsert. For de av dere som ikke husker meg fra tidligere i tråden bruker jeg et program som heter Milkshape 3d. Ganske så begrensede muligheter i forhold til 3D Studio Max, men allikevel veldig morro. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg har kanskje noe som du kunne tenkt deg å hatt til den hagla. Edit: Og til den M16'en. Endret 29. mars 2007 av lago Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Jeg har holdt på en liten stund med 3DS Max (Bare prøvd ett par tutorials) Men nå begynner jeg å lage uten hjelp. Det er mye morsommere, men greit å lære teknikker gjennom tutorials. Driver å jobber med dette nå. Skal brukes i en film vi lager på skolen (Media & Kommunikasjon). Og hva med å rename tråden? Til ett mer passende, der alle kan poste det de lager. Ikke bare første modellen Edit: Modellen er så og si ferdig. Skal jobbe med Textures og lighting nå Endret 12. april 2007 av Lund- Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Endelig noen andre som poster. Ville ikke bumpe en tråd med dobbel post. Her er noe jeg laget i helgen: Tutorial her. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Takker forresten for tilbudet om modellene Lago, men jeg klarer meg fint med det jeg har Fine modeller! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har begynt på en desert eagle, stund siden jeg har holdt på men skal se om jeg greier å bidra med noe iløpet av helgen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har begynt på en desert eagle, stund siden jeg har holdt på men skal se om jeg greier å bidra med noe iløpet av helgen. 8372021[/snapback] Har lagd den modellen selv, løpet er en utfordring Si ifra hvis du trenger bilder! Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hadde vært fint med noen bilder ja. Uansett, jeg trenger litt hjelp... Som dere ser så er det mellomrom mellom disse 2bitene jeg ikke får til å fjerne. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hadde vært fint med noen bilder ja. Uansett, jeg trenger litt hjelp... Som dere ser så er det mellomrom mellom disse 2bitene jeg ikke får til å fjerne. Noen tips om hva jeg kan gjøre? 8391096[/snapback] Nå bruker ikke jeg 3d studio max, men hadde du hatt mulighet for å slette de unødvendige vertex'ene og face-modellere, så slipper du den sprekken. Ang. bilder, ta kontakt med meg på [email protected] Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hadde vært fint med noen bilder ja. Uansett, jeg trenger litt hjelp... Som dere ser så er det mellomrom mellom disse 2bitene jeg ikke får til å fjerne. Noen tips om hva jeg kan gjøre? 8391096[/snapback] Nå bruker ikke jeg 3d studio max, men hadde du hatt mulighet for å slette de unødvendige vertex'ene og face-modellere, så slipper du den sprekken. Ang. bilder, ta kontakt med meg på [email protected] Mvh, Haakon 8391217[/snapback] Velg de to vertexene nederst i sprekken og weld dem sammen. Eller iallefall flytt dem helt sammen. Edit: Tror jeg... Endret 15. april 2007 av lago Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tnx for forslag. Gikk ikke ann å wlede dem, men jeg satte dem bare helt sammen med symetry eller hvordan det skrivest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå