MoNoXiDe Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Har nettopp kjøpt meg et MSi Geforce 4 Ti4400. Tenkte på å bytte vifte fordi jeg synes den vifta som fulgte med bråkte noe så forferdelig. Mine krav er at den er lett å montere, og lydløs (i allefall nesten). Noen som har noen forslag?? :cool: Lenke til kommentar
jason Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Du kan jo ta en titt på slapps.com å se på hvilke modifikasjoner vi foretok oss. Brukte Chrystal Orb der men det finnes mange andre alternativer. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Jason : Så testen deres. Imponerende!!!! Men så ikke helt hvordan dere hadde festa vifta med stripsene? En annen ting. hvordan kan man overvåke temp. på grafikk kortet sitt ? :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Viften er feste med å stikke en strips ned i hvert festehull på vifta og gjennon kortet, slik at "hodet" på stripsen blir på oppsiden. Bruker to nye strips for å låse de andre på baksiden. De originale "fjærene" som finnes på festepinnnene til Crystal Orb viften er brukt slik at det blir riktig trykk mellom viften og grafikkprosessoren. Du kan klikke på bildene for å få de større, det burde være enkelt å se fremgangsmåten da. EDIT: Det er ingen temperatursensor montert på disse skjermkortene . Dersom du skal vite temperaturen, så må du montere en ekstern måler. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-05-21 13:58 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå