Kachi Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Min bærbare datamaskin har ikkje parallellport og det trengs i skule samanheng. Så eg lurte på om noe viste kor det er mogleg å finne ei slik løysning som usb til 25pins parallellport. Har prøvet den frå Clas Olsen utan hell. Den skal brukes til dataoverføring til eit datakort (altera). Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 sjekk om det finnes en slags dockingstasjon eller såkalt portreplikator for din laptop, hør hos produsent / selger. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det får du her :-) http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4551 Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det får du her :-) http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4551 Note: When using a HP Officejet or other multifunction product, this cable will only allow access of the printer capability. It will not work with the faxing and scanning capabilities of the multifunction product. Det får meg til å tvile på at den vil fungere til hans bruk. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sliter med det samme. Finner ingen overgang, berre til printer. Trur altera selger, men det koster jo 800kr! Ingen som veit om nokke billigare? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Sliter med det samme. Finner ingen overgang, berre til printer. Trur altera selger, men det koster jo 800kr! Ingen som veit om nokke billigare? 5004538[/snapback] Da tror jeg skolen må tilpasse seg. Snart kommer ingen PC'er med paralellport. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det stemmer det. Det er jo ein overgang per klasse, det er bra når det berre er ein brøkdel som faktisk har parallell port på laptopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå