Erik J. Nilsen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tatt fra Abit sin press release: ABIT took the overclocking world by storm with the release of the legendary NF7 motherboard. With breakneck performance and BulletProof stability, the NF7 represented the yardstick by which all nForce 2 based motherboards were judged. Today, ABIT launches the follow up to the nForce juggernaut - the NF8 motherboard. Combining the best of ABIT and nForce technologies, the legend of ABIT nForce motherboards continues with the NF8. Link - http://www.abit-usa.com/news/2004/20041020.php Vi håper selvfølgelig det blir en god arvtager til NF7 Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vil overklokking.no kjøre tester på dette kortet? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vil overklokking.no kjøre tester på dette kortet? Tror nok de prioriterer litt andre ting enn et hk. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tror nok de prioriterer litt andre ting enn et hk. Nei, kom igjen da....kan det overklokkes så skal det overklokkes De MÅ bare teste dette! Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 blir vel HW.no som tar seg av testing av HK. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vil overklokking.no kjøre tester på dette kortet? Tror nok de prioriterer litt andre ting enn et hk. tror de prioriterer andre ting enn overklokking Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vil overklokking.no kjøre tester på dette kortet? Tror nok de prioriterer litt andre ting enn et hk. tror de prioriterer andre ting enn overklokking Hvorfor ? Er ikke denne siden lagt for overklokking ?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 tror ikke overklokking.no kommer til å teste det men kansje hw tester det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vil overklokking.no kjøre tester på dette kortet? Tror nok de prioriterer litt andre ting enn et hk. tror de prioriterer andre ting enn overklokking Hvorfor ? Er ikke denne siden lagt for overklokking ?? Ironi min venn. Ironi. Overklokking skal jo ha nytt skin og slikt. Men et hk går jo under hw. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Så lenge mine kontakter får det inn vil jeg teste det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Så lenge mine kontakter får det inn vil jeg teste det. Så du er en del av overklokking. no Trudde overklokking måtte betale får det de testet jeg Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Tidene forandere seg, og vi har endelig fått til et par avtaler som gir oss litt større hardware tilgang/muligheter. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) utrolig merkelig at de ikke baserer kortet på nForce 4 synes jeg... blir kanskje NF8 v2.0 det da... hehe Endret 25. oktober 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Perfeksjonister vettu.. NF4 har heller ingen store fordeler når det kommer til overklokking etc foruten en mulig bedre BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå