-=FIREFOX=- Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kjøpte meg for noen uker siden et nytt kabinett og hovedkort (Abit NF7-S2G Hovedkort Socket A). Å nå har jeg selvfølgelig problemer. Doh!!!! Prosessoren som var en xp 2100+(1733 mhz) har nå plutselig blitt kun 1,3 ghz. Vet noen hva problemet er, og hvordan de fikses. Har også et annet problem, pcen begynner plutselig og lagge og jeg må slå av pcen. Er det noen som vet noe så er jeg veldig takk nemmelig for hjelp Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ok and that`s the tricky part. lol i BIOSEN??? Akke alverden av peiling ser du Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 mm, trykk "delete" i oppstart (for å komme inn i bios), da er det bare å finne fsb. det kan hende det er brukt et annet navn i biosen, da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 altså.. du er inne i BIOSen så går du i advanced BIOS features. Der står noe med Front Side Bus. Der skal du stille inn til 133 MHz. http://overklokking.no/guides/bios/index.html Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ok har vert der før er ikke helt på jorde.BIOS er min beste venn Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ok har vert der før er ikke helt på jorde.BIOS er min beste venn :!: U go boy Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Trykk "Del" i post-screen Gå rett til "Save & Exit" Start opp Det pleier som regel å funke, eller så må du sette FSB manuelt.. Har hatt det HK selv og har ganske mye erfaring med det:) Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja har de klart, nå er de bare å få ferja på rett kjøl he he Takker for hjelpen nå skal de overklokkes gutta boy`s , men først ny prosessor vifte kanskje deltavifta Blow the brains out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå