Gå til innhold

Enkelt prog. for å endre MP3 til WAW/WMA?

joTAN

Anbefalte innlegg

Hva er det enkleste programmet å bruke for å konvertere f.eks. MP3 filer til

"vanlige CD-lydfiler? (WAW eller WMA eller hva de forskjellige nå heter..)

Er som dere skjønner helt grønn på dette området, har ikke tenkt å legge så mye tid og krefter til å sette meg inn i akkurat dette heller. Vil bare ha muligheten til å så enkelt som bare mulig kunne laste ned og/eller endre filformater, for det meste fra MP3 til WAW/WMA. Vet at disse programmene (p.g.a. lisenser) kan koste noen

kroner, fra shareware til 15 USD til mange hundre, men jeg vil heller batale litt mer for å få det så enkelt som mulig!

Er det noen som har et godt forslag til et slikt program, gjerne med en link til en demo el.l. hadde dere virkelig reddet den kommende uka for meg! Alle forslag mottas med takk!

joTAN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant et ypperlig program MP3 CD Converter på nettet. Skikkelig enkelt å bruke, og med en pris på

19,95 USD ! En liten perle! (for mitt bruk i alle fall). Hastighet med konvertering

og til ferdig brent CD er på ca ett min. pr MP3 fil. Er vel ikke så verst det eller?

Noen som vet om noe enklere og raskere?

joTAN

Lenke til kommentar

CDex er gratis og har mulighet til å konvertere fra Wav til de fleste filformater (har kun prøvd MP3 selv) og tilbake. Har kun prøvd det kort tid, men virker som fungerer meget bra. Skal du brenne kan du jo bruke Winamp, Windows Media player, Explorer (tungvint, men funker) eller et hvilket som helst brenneprogram. De fleste brennerprogrammer har også funksjonalitet for å konvertere fra Mp3 til Wav sånn at du får laget audio-cd 'on-the-fly'

Coq Rouge (musicmatch klarer sikkert også biffen, men vil ikke ha noe med det programmet å gjøre)

Lenke til kommentar

Takk for gode forslag! Er som dere skjønner helt grønn på dette, men da jeg kom over MP3 CD Converter på nettet var det akkurat som å komme hjem, hvis dere forstår hva jeg mener! Alt var så riktig satt opp og så enkelt å forstå at jeg startet min første konvertering og brenning under to minutter etter at jeg hadde lastet ned programmet for første gang! Fakta! Når det går så fort og er så lett og enkelt i bruk betalte jeg gjerne

150 kr. (19.95 USD) for programmet og fremtidige oppdateringer! Visste ikke at det fantes så lettforståelige og enkle programmer jeg! Anbefales kraftig for nybegynnere og "amatører"!

joTAN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...