Foxtrot Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har skrevet et innlegg tidligere her i forumet om de mange gamle guidene i hw.no men fikk dårlig tilbakemelding på dette. Derfor prøver jeg igjen nå. De fleste av guidene er fra 2003 og eldre, er det ikke mulig å oppdatere de guidene der det har skjedd en utvikling i teknologien? Jeg håper på svar fra hw.no. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Leser noen i hw.no i postene her i kategori Tilbakemeldinger? Ser veldig liten aktivitet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje du skal nevne hvilke guider du tenker på? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg er enig på at det trengs en opppussing av de gamle guidene. Jeg tror de fleste i HW-nettverket er mer opptatt av nye ting og skrive nye artikler fremfor å pusse opp gamle artikler. Hvis det er noen som har lyst til å gjøre restaureringsarbeid på de gamle guidene så tror jeg HW.no vil sette stor pris på det. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje du skal nevne hvilke guider du tenker på? Det er bare å gå til guide-siden og kikke. Det er en god del som er av eldre dato, så jeg ville ikke lage en liste over dem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Må nesten si meg veldig enig i det, ja. Kommet mye nytt på hovedkort/cpu-siden i det siste som guidene ikke nevner. Kan sikkert hjelpe til å oppdatere noen om det ønskes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå