Vedgy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 går det ant å lage en timeplan for skolefag o.l på n. 7610? hvordan gjør jeg isåfall det? går på videregående å det er litt for mye å holde styr på.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kan ike helt svare på spørsmålet ditt men er det virkelig såå mye å holde styr på? Går vgs selv, almenn vk1 og jeg klarer meg fint med en timeplan på et ark når jeg ikke husker hva jeg skal ha akkurat da. Hva med en pda hvis du sliter sånn med å holde styr på ting? Ps. mener ikke noe slemt med innlegget mitt,bare synes ikke det er så mye å holde styr på lissom.. Det er sikkert noen andre som kan svare bedre på spørsmålet ditt enn meg. Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 ok. takk for svar . er ikke noen ordensmann jeg skjønner du. å timeplanen har jeg ikke altid med meg, men noe jeg derimot bestandig har er mobilen min derfor ville det vært sabla kjekt å bare slenge moben opp av lomma trykke på et par taster å finne ut hvor jeg skal henn å hva jeg skal ha, når jeg lurer på det. pda ville helt sikkert vært en kjekk ting å ha, hvis en bare hadde hatt råd til en..... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg hadde faktisk akkurat tenkt på det samme som deg. Hadde jo vært kjempe praktisk om man hadde timeplanen på tlf. Skal sjekke litt rundt på nettet etter det. Men setter stor pris på hvis noen vet om et program. Lenke til kommentar
joku Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har også tenkt på timeplan til mobilen min. Leitet litt rundt på handango.com og my-symbian.com men fant ingenting. Skal se om jeg finner nokka imorra. Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 supert! fint hvis kan dele det dere finner ut. skal gjøre mitt beste jeg også. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du kan jo gjøre det enkelt: Lag en timeplan på PC'en. Ta screenshot, lagre det som bilde, og send det til mobilen. Nå har du en timeplan i bildeformat. Kanskje litt liten plass på skjermen, men da bruker du zoom. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg vet ihvertfall at det fins slike programmer til palm OS. så hvis du skaffer deg en billig pda så er det null problem. Lenke til kommentar
joku Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Her finne du en timeplan. fant ikke noen bedre, men den her koster litt. du finner den her. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ser jo ut som den er til series 40. Går den på symbian da? Lenke til kommentar
ct Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei. Jeg tenkte på akkurat det samme som deg. Da installerte jeg QuickOffice på telefonen. Da får du Word, Exel og PowerPoint på telefonen, du kan lese, redigere og lage nye dokumenter. Jeg laget timeplanen i Word på PC'en og sendte den over til telefonen, fungerer utmerket for meg Lenke til kommentar
joku Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Timelplanen er et java program så det skal nok være muli å ha den i symbian telefon. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det ikke trial til det? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hvorfor trial når du kan få et gratis Excel program? Jeg introduserer herved microCALC i diskusjonen Et javabasert og helt gratis program. Endret 24. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
joku Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nei trur ikke det er nokka trail til det. Så etter sjøl men fant ingenting. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Vil det virke på E700? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan laster man ned microcalc? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Man trykker på linken? Det vil si fks. enten på Microcalc.jad eller microcalc jar... Hvilken du skal trykke på avhenger av hvilken som din telefon støtter Anette: Det står jo på siden at det er et javabasert program, ergo så vil det virke på de fleste telefoner med java. Mer vet jeg ikke, men det er bare å prøve uansett, det skader ikke. Endret 24. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Man trykker på linken? Hvilken av de ørten linkene? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvilken av de ørten linkene? Avhenger av hvilken telefon du har, og hvilken av dem den støtter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå