Gå til innhold

timeplan på 7610?

Vedgy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ike helt svare på spørsmålet ditt men er det virkelig såå mye å holde styr på? Går vgs selv, almenn vk1 og jeg klarer meg fint med en timeplan på et ark når jeg ikke husker hva jeg skal ha akkurat da.

Hva med en pda hvis du sliter sånn med å holde styr på ting?

Ps. mener ikke noe slemt med innlegget mitt,bare synes ikke det er så mye å holde styr på lissom.. Det er sikkert noen andre som kan svare bedre på spørsmålet ditt enn meg. :)

Lenke til kommentar

ok. takk for svar :D . er ikke noen ordensmann jeg skjønner du. å timeplanen har jeg ikke altid med meg, men noe jeg derimot bestandig har er mobilen min derfor ville det vært sabla kjekt å bare slenge moben opp av lomma trykke på et par taster å finne ut hvor jeg skal henn å hva jeg skal ha, når jeg lurer på det. pda ville helt sikkert vært en kjekk ting å ha, hvis en bare hadde hatt råd til en..... :cry:

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg tenkte på akkurat det samme som deg. Da installerte jeg QuickOffice på telefonen. Da får du Word, Exel og PowerPoint på telefonen, du kan lese, redigere og lage nye dokumenter.

Jeg laget timeplanen i Word på PC'en og sendte den over til telefonen, fungerer utmerket for meg :)

Lenke til kommentar

Man trykker på linken? ;)

Det vil si fks. enten på Microcalc.jad eller microcalc jar...

Hvilken du skal trykke på avhenger av hvilken som din telefon støtter :)

Anette: Det står jo på siden at det er et javabasert program, ergo så vil det virke på de fleste telefoner med java. Mer vet jeg ikke, men det er bare å prøve uansett, det skader ikke.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...