H4ngm4N Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 En film av Hobbitten hadde vært bra, bare den hadde blitt like forseggjort og magisk som lotr filmene. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 En film av Hobbitten hadde vært bra, bare den hadde blitt like forseggjort og magisk som lotr filmene. helt enig, Hobbiten er en dritbra bok Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 har sett trailer for hobbiten jeg ja, men det er flere måneder siden jeg så den. Snart et år siden faktisk. Smaug var der og bilbo gandalf. Sikkert den samme som en annen nevnte i denne tråden. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 De som nevner The Hobbit Trailer/teaser, kan de poste en link på denne treaden? (Sjølv om denne er fake) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Synes at siden de har fått meg hekta på Ringenes Herre, kan de også komme med Hobbiten-film snart. Synes forøvrig Hobbitten var en mer underholdende bok enn Ringenes Herre. Men så la jeg fra meg Ringenes Herre-boka rimelig kjapt da. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Synes at siden de har fått meg hekta på Ringenes Herre, kan de også komme med Hobbiten-film snart. Synes forøvrig Hobbitten var en mer underholdende bok enn Ringenes Herre. Men så la jeg fra meg Ringenes Herre-boka rimelig kjapt da. Det vil si at du ikke leste hele boken? Begynnelsen er betraktelig lengre og "dryg" enn resten plukk den opp igjen og fullfør! Hehe... Dersom Hobbiten blir filmatisert så må det gjøres skikkelig. Fansen vil kreve RH-kvalitet over filmen. Selv om det blir et annet prosjekt enn RH, så må en viss sammeheng bestå. Det beste hadde vært om skuespillerne hadde vært de samme, men spørs om dette skjer. Håper ihvertfall de som gjør det gjør det skikkelig! Ikke la det kun bestå av å melke mest mulig ut av RH-hysterien. Det er Tokliens verden som bør stå i sentrum, og filmen bør gjøres med respekt for ham. EDIT: Leif kødda med posten min.. Endret 4. november 2004 av smetho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå