FuzzFuet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Blir det en film av boka "Hobbiten" som J.R.R Tolkein har skrevet? Noen sier at det blir det og noen ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Peter Jackson har sagt at det sannsyligvis kommer til å bli en film av The Hobbit en eller annen gang. Akkurat nå holder Jackson på med en remake av King Kong (!), så hanskje The Hobbit blir hans neste prosjekt. Hadde vært kjempefint med en filmatisering av denne, nå når vi har fårr LOTR-filmene. Håper også at Ian Holm tar på seg rollen som Bilbo, siden han hadde rollen i Ringenes Herre. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror det er litt frem og tilbake med dette. Warner Brothers og New Line Cinema har visstnok kranglet om rettighetene til filmen. Vet ikke hvordan det ligger an idag. Har også hørt rykter om at Ian Holm vil komme tilbake til rollen som Bilbo, Ian McKellen som Gandalf og Andy Serkis som Gollum. Når denne filmen eventuelt blir lansert er uvisst, men det blir nok etter King Kong vil jeg anta (dersom det er Peter Jackson som skal regisere den da). Uansett, rykter er det mange av Ingenting av det jeg sa nå bør bli tatt som sant før det er bevist fra annet hold! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (dersom det er Peter Jackson som skal regisere den da) Tror nok Peter Jackson kommer til å regisere(hvordan staves det?? ) filmen, hvis ikke kommer den til å bli for forskjellig fra Ringenes Herre filmene, og det blir liksom ingen sammenheng mellom dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Håper også at Ian Holm tar på seg rollen som Bilbo, siden han hadde rollen i Ringenes Herre. Det tviler jeg stekrt på siden Bilbo var omtrent på Frodo sin alder da han dro ut på eventyret Hobbiten. Så de må nok ha en ung skuespiller.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sånn egentlig så håper jeg de bare lar filmatiseringen av "Hobbiten" bli med planene. Forhåpentligvis saksøker New Line og Warner livskiten av hverandre og drukner i en syndeflod av papirarbeid og aldri mer ser dagens lys. FOR - nå har vi filmatiseringer av Lord of the Rings - hvilket har vist seg og bli en sjokkerende bra trilogi - og det er store sjanser for at det går rett i søpla når de melker kua med "hobitten", og da drar de med seg helligheten rundt LOTR-filmene i dragsuget. Og det er ikke nødvendig - filmatiser heller Starcraft ... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hvis jackson skal lage enda en film av tolkien sine bøker kan han risikere å bli saksøkt: tolkien sa allerede at han ikke skulle lage film av LOTR trillogien. hvis han skal lage hobbitten kan han like godt lage film av sillmarrillon etter det og. jackson burde begynne å respektere andres eiendom Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hvis jackson skal lage enda en film av tolkien sine bøker kan han risikere å bli saksøkt:tolkien sa allerede at han ikke skulle lage film av LOTR trillogien. hvis han skal lage hobbitten kan han like godt lage film av sillmarrillon etter det og. jackson burde begynne å respektere andres eiendom Ja, for det er kun Jackson som står bak filmene Multimilliardselskapene bak har INGENTING med saken å gjøre. Han gjør da bare jobben for dem. Er de som må ha rettigheter og tillatelser i orden... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nei, huff. Kan de ikke bare begrave de bøkene en gang for alle? Lei av alver og frosker på lerretet. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hehe jo - jeg syns også de kan begrave denne filmserien og la det blir med de eksisterende LOTR som faktisk er kongebra. Men - hehe - tror godeste fettklumpen Jackson er ganske så uskyldig i hele det rettighets-sirkuset. Han bare regisserer. Men, leave LOTR alone nå for fanden! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Blir nok desverre en Hobbiten film også ja Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja er det bekreftet? Har du en url til meg? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jeg har nå en Hobbit trailer på pc'n min. Viser Gandalf +hobbiter +Smaug. Ikke vet jeg om den er ekte, men det virker sånn. Den avsluttes med Peter Jackson's navn og viser Holm og McKellen *edit* Avsluttes med " Smaug awakens december 19 2006" Endret 24. oktober 2004 av TAAB Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Holm? Altså - hva gjør han der? Han er en smule gammel til å spille Bilbo i "Hobitten" ville jeg nå si! uansett, greier ikke finne noe om det på nettet som er 100%. Og virker kanskje litt rart å ha en trailer av en film som overhodet ikke er i produksjon enda ville jeg tro. King Kong er jo prosjektet for hånden. Men for all del - jeg vet ikke alt jeg heller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 tolkien sa allerede at han ikke skulle lage film av LOTR Feil. Tolkien var positiv til at det kunne bli lagd film av Ringenes Herre-bøkene, bare den ble forseggjort og at den ikke gikk bort fra handlingen i bøkene. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Håper også at Ian Holm tar på seg rollen som Bilbo, siden han hadde rollen i Ringenes Herre. Det tviler jeg stekrt på siden Bilbo var omtrent på Frodo sin alder da han dro ut på eventyret Hobbiten. Så de må nok ha en ung skuespiller.. Han passer jo fint som ung bilbo, bare se på prologue(?) scenen i begynnelsen av FOTR der er det holm som spiller bilbo som ung, og det ser jo helt bra ut det Ang. traileren så er den FAKE, det er bare en fan som har laget den, han som pleier å lage "teasere" for ringenes herre og star wars filmene(Steven Latham). Mange av klippene i traileren er fra "Dragonslayer" noe som ikke passer med resten av klippene siden den er fra 1981 og resten er fra ringenes herre trilogien. Endret 24. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ang. traileren så er den FAKE, det er bare en fan som har laget den, han som pleier å lage "teasere" for ringenes herre og star wars filmene(Steven Latham) Ok. Det var vel litt merkelig at den var så lett å skaffe Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har tenkt på det samme lenge, Jeg håper ivertfall at "the hobbit" blir laget film av Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Enig! Bare de ikke ødelegger den med å lage en historie langt vekke fra den i boka. F. eks å få in Legolas(Orlando Bloom) bare fordi så mange digger han. Endret 2. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Det bør jo egentlig bli en film av Hobitten. Siden der er på en måte forspillet til Ringenes herre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå