SumSar Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei. Jeg lurer på om det går ann å melde seg som mobiltester hos en produsent? Ser at noen på forumet her er det å har lyst å prøve. Hvis det går ann, hvor melder jeg meg og hva innebærer det? PS. vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, så hvis det er feil så si i fra. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei. Jeg lurer på om det går ann å melde seg som mobiltester hos en produsent? Vel, driver du en oppegående mobilside og kan vise til gode besøkstall får du låne telefoner direkte fra produsentene Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Lite sannsynlig at de vil ha 15 åringer uten videre til å teste mobiler. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Han som var mobiltester på det forumet jeg leste i var 16 år så jeg ville bare sjekke. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Han som var mobiltester på det forumet jeg leste i var 16 år så jeg ville bare sjekke. Har du noen garanti for at han faktisk var det? Jeg, eller noen andre i min redaksjon får heller ikke tester mobiler fra produsentene. Forsåvidt gjør ingen andre, norske mobilsider det heller. (med unntak av amobil dot no). Endret 23. oktober 2004 av INGaR Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Okey. Er jeg for ung får jeg bare vente litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå