lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvordan er glassfiber å jobbe med, er det veldig dyrt, hvordan gjør jeg det, hva trenger jeg? Masse spørsmål på en gang, håper noen her har meeeget god tålmodighet Lurer fordi jeg vurderer å bruke bla. glassfiber til mitt neste prosjekt. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Glassfiber er veldig digg å jobbe med, det "tørker" ganske bra fort.. Egentli heter det vell herde.. men men. Det er kjekt å få tak i ett slikt pulver du skal blande oppi nordpolen/perioksyden slik att det herdere enda raskere. Jeg drev med endel båtstøping og fiksing for noen år siden, syns glassfiber var veldig digg å lage mye tull av. Dyrt? Nee, muligens om du kjøper på clas eller noe.. Kjøpte selv store matter glassfiber på noe som heter Bussbygg, dette er ett firma som lager trailer vogner.. NB! Husk hansker, matta kan klø endel, og irritere huden.. Beklager skrieleif, er trøtt kom hjem fra polen for 1 time siden. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 også jobbet med glassfiber.. pm hvis du lurer på noe.. utrolig hva du kan lage hvis du er fantasifull å litt nevekyndig.. men pass på herderen, peroksyden er noe nasty shit kan jeg si deg med en gang.. IKKE få det på hud, å for guds skyld ikke øynene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå