dudley.no Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 tv2 har jo begynt å sende spill program på lørdager og lurer derfor på om det er noen andre norske eller utenlanske tv kanaler som sender spill prog?? Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) nrk2 sendte ett spill program som heter nerd. Trur det begynner på til våren igjen. edit:leifer Endret 23. oktober 2004 av laserskriver Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 nrk2 sente et spill program som heter nerd.Trur det begynner på til våren igjen. kjenner til "nerd" ja men som du sier......de sender ikke lengre Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg husker vi hadde et dataprogam på TV'en for et par år siden. Var veldig underholdende, med videoreviews av forskjellige spill, og også opplæring i DreamWeaver osv. Husker ikke helt hvilken kanal det var på, så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Nerd så jeg aldri på, og jeg har bare fått sett program nummer to av det som går på TV2. Når sendes reprisen av det forresten? Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 SpillMagasinet på lørdag kl. halv 8 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nerd så jeg aldri på, og jeg har bare fått sett program nummer to av det som går på TV2. Når sendes reprisen av det forresten? Mener å ha hørt at Spillmagasinet går i reprise natt til onsdag eller natt til torsdag, men er ikke sikker... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 NRK Nett-tv har alle episodene av Nerd inne, Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har hørt rykter om at SVT 2 sender ett ok spill show. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har hørt rykter om at SVT 2 sender ett ok spill show. Og de ryktene er sanne. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har hørt rykter om at SVT 2 sender ett ok spill show. Og de ryktene er sanne. når går det da? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ingenting som slår Spider lell da! Spaaaaaidrrrrrrrr! Hvor ble det av han duden som hosta det egentlig?? Christian... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå