Edstro Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Eg skal kjøpe meg en god og bilig bærbar pc eg vil ikke at den skal være dyr. Så va anbefaller dere? Trenger ikke så veldig stor plass 20-30gb greit med minne. og en grei prosessord. Eg skal spille på denne maskinen! Noen forslag? Endret 24. oktober 2004 av eddielie30 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Er det ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Skal du spille på denne maskinen (altså nye spill) så går prisen fort opp. Må ikke være så utolmodig, folk svarer ikke raskere av den grunn. Og du må nok oppgi litt nøyere hvilke krav du har og hva som er "dyrt" for deg. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 nei . joda, anbefaler at du tar deg en tur rundt på komplett.no netshop.no psdata.no mppx.no de har kanskje noe du liker. vanskelig å finne en pc på 10000 med et BRA skjermkort (som er det viktigste av kravene for å spille krevende 3D spill på bærbare.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå