Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Sorry.. måtte bare skrive no her.. Veit ikke åssen jeg sletter den meldingen ble sendt 2 ganger... hehe Endret 24. oktober 2004 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) kan sende deg ifølge meg Verdens mest stygge sang Det er en dansk fyr som synger: "jeg kan en sang der kan drive deg til vanvidd" også er det sånn lyder det er i høytalere når folk får melding og andre stygge lyder ;P Kan sende deg den jeg !! ? Endret 24. oktober 2004 av crawford Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 det meste fra VG Lista Word! Kan like gjerne slenge på sangen fra www.badgerbadgerbadger.com. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 De Mosselman - Mossels: Kan drive hvem som helst til vanvidd!The Elephant Man - Na na na na na: Du sliter med å finne noe mer irriterende enn denne! Støtter dette! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mye akira stuff. Og den gamle hitten, Jeg kan noe du ikke kan eller noe. Heilt føl, med telefonfeilmelding og borring.. Noen som husker den? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 kan sende deg ifølge med Verdens mest stygge sang Det er en dansk fyr som synger: "jeg kan en sang der kan drive deg til vanvidd" også er det sånn lyder det er i høytalere når folk får melding og andre stygge lyder ;P Kan sende deg den jeg !! ? den tar HELT av på LAN ihvertfall Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bananaphone. crawford: ta å upload sangen ved å legge den som vedlegg når du lager et innlegg, så alle kan høre den Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Bananaphone. crawford: ta å upload sangen ved å legge den som vedlegg når du lager et innlegg, så alle kan høre den Det er vel ikke ulovlig; Skal bruke sangene i HLSS til CS og spille av noe goe snuttær for lagkameratene mine... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Pink - Trouble Barcode Brothers - Doh Doh (Eller noe i den duren) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Gidder ikke.. få Msn adresse eller no ? kan sende den.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Msn adressa mi står under hvert eneste innlegg... Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 kan sende deg ifølge meg Verdens mest stygge sang Det er en dansk fyr som synger: "jeg kan en sang der kan drive deg til vanvidd" også er det sånn lyder det er i høytalere når folk får melding og andre stygge lyder ;P Kan sende deg den jeg !! ? Humleridderne? den ruler jo. Spill den tidli på morran på et lan. Det er morsomt det! :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 OMFG, fikk sangen nå, det må være det værste jeg har hørt Morra mi klikka.... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Den mest plagsomme sangen noensinne (etter Dragostea Dritt lei) er "Kangaroo song" fra Big Daddy. Så irriterende at man får latterkrampe! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå