-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg skal ha en plagsom sang som jeg kan spille i HLSS, må være enkel melodi, kan bare kjøre 15KB/s. Noen tips? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 bare egil band - arne ellers så har du jo sånne barnefilm themes... pokemon og sånt. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Barcode Brothers - SMS eller noe med Toy-Box tar rotta på de fleste. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 "Hampster Dance". Går fra fengende til irriterende etter bare et par sanger. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jimmy Soul - If You Want To Be Happy Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Happy Tree Friends-themet...har det som ringetone, fyttehelvete for en irriterende melodi Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg_kan_en_sang_som_kan_drive_deg_til_vanvidd.mp3 Eventuelt Rosa Helikopter eller Dragostea din tei... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Eventuelt sanger fra den berømte DJ Kizza' (har tillatelse fra forfatter til å publisere filene). Selvsagt kan det være noen som liker slik musikk, men jeg får alltid gåsehud av å høre på sangene. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Er det noen som vet hva sangen som sh33p spiller her heter for noe? Det er en .dem fil som skal spilles i CS, og littegrann ut i filmen så begynner sh33p å spille sangen jeg har mest lyst på. Takker for mange tips! Pokemon; HERE I COME! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er det noen som vet hva sangen som sh33p spiller her heter for noe?Det er en .dem fil som skal spilles i CS, og littegrann ut i filmen så begynner sh33p å spille sangen jeg har mest lyst på. Takker for mange tips! Pokemon; HERE I COME! Det......det.......det er bare så utrolig sadistisk og ondt av deg (egentlig er noe av pokemon musikken litt grei da) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hav med sangen "rosa" ? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Cannibal Corpse - I Hate You. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tinky winky....dipsie...lala...poo..telletubbies...TELETUBBIES...sir ha_lo..HALLOOOO Lenke til kommentar
T.L Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Plagsom sang? Kjør safe med dragostea din tei, eventuellt despre tine. Utrolig at ingen har anbefalt det enda, det var liksom det første som poppa inn i hodet på meg da jeg så emnetittelen. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Eventuelt Rosa Helikopter eller Dragostea din tei... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Fra Mega Core 2 CD-en: De Mosselman - Mossels: Kan drive hvem som helst til vanvidd! The Elephant Man - Na na na na na: Du sliter med å finne noe mer irriterende enn denne! Begge er nederlandske gabbertechno-versjoner av mer eller mindre kjente barnesanger. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Mine plagsomme: Pokemon. Theme på benny hill show. (vittig i tillegg) Alf prøysen. Når jeg blir 66. Den der sangen med han gule dokka i som alle likte før... ehm... Noen husker han. Barcode brothers - sms VEngaboyz - ibiza eller boom boom. Dragosta. Dig that groove baby. Bombfuck mc'z - freestyler. Fragle theme. Sesam stasjon sangen. barne sanger generelt. Gina - just a little bit. E-type - back in the loop ELLER paradise. Eller DIGIMON! Hehe, noen bra iallefall Endret 24. oktober 2004 av Paulex Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mr. oizo - flat beat!! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 det meste fra VG Lista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå