arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Heisann, har akkurat gått til innkjøp av noen nye Cerwin Vega høytalere, men visste ikke åssen spikes jeg skulle kjøpe til dem. Bassen lyder helt forferdelig med de billige gummiknottene som fulgte med (skulle tro de ville slenge på noe skikkelig når man først betaler så mange tusen for høytalere, forsterker, ledninger osv.) Jeg er ute etter det beste jeg kan få tak i... trenger altså 8 stk, og det skal være på en nettbutikk. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Soundcare SuperSpikes, hvis de kan monteres på CV høyttalere. Hifi center kjeden har dem på sin nettbutikk tror jeg. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Forferdelig bass fra CV skyldes neppe mangel på spikes... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Forferdelig bass fra CV skyldes neppe mangel på spikes... hehe, jeg får ikke den samme forferdelige bassen som jeg er ute etter... Lenke til kommentar
notnA Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Et spm. hvordan fikk du høytalerene inn døra? Såg de i en butikk.. De er jo f*** meg større enn en smellfeit amerikaner!!!! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva er en spike? Er det vanskelig å montere en spike? Trenger man spikes til høytallere? Mvh. Winters Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Spikes er spisse metallplugger som du skrur i undersiden av høyttalerne dine for å redusere uønsket spredning av vibrasjoner til omgivelsene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bare kjøp noen "metallkopper" til å sette spikene på hvis du har et "mykt" gulv. (Tre osv). Jeg fikk erfare at skikkelige spikes kan bore seg ganske så langt ned i gulvet. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Et spm. hvordan fikk du høytalerene inn døra? Såg de i en butikk.. De er jo f*** meg større enn en smellfeit amerikaner!!!! måtte ta døra av hengslene et helvetes styr, hehe Takker for tipsene, og ja, jeg har et mykt gulv... åssen "kopper" mener du Goophy? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bare kjøp noen "metallkopper" til å sette spikene på hvis du har et "mykt" gulv. (Tre osv).Jeg fikk erfare at skikkelige spikes kan bore seg ganske så langt ned i gulvet. Derfor de har både topp og bund, ellers kan de stå godt i parketten ja Det som er det største problemet med spikes føler jeg er å flytte på høytalerne. Er jo ikke bare bare når den står på 4 spikes, må helst være to for å få det til Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Et spm. hvordan fikk du høytalerene inn døra? Såg de i en butikk.. De er jo f*** meg større enn en smellfeit amerikaner!!!! måtte ta døra av hengslene et helvetes styr, hehe Takker for tipsene, og ja, jeg har et mykt gulv... åssen "kopper" mener du Goophy? så du ikke på bildet jeg postet til deg?? Der ser du selve spikes`ene, og så er det en bunn di skal stå på.. Tipper det er de han mener at du må huske å ha under Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Skikkelige hardcore spikes selgeg uten bunn... Gale folk mener bunnen ødelegger litt. Men skikkelig spisse spikes på stengulv er kos. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Et spm. hvordan fikk du høytalerene inn døra? Såg de i en butikk.. De er jo f*** meg større enn en smellfeit amerikaner!!!! måtte ta døra av hengslene et helvetes styr, hehe Takker for tipsene, og ja, jeg har et mykt gulv... åssen "kopper" mener du Goophy? så du ikke på bildet jeg postet til deg?? Der ser du selve spikes`ene, og så er det en bunn di skal stå på.. Tipper det er de han mener at du må huske å ha under ah, ok, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå