B4stian Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 har hørt mange fra metallica, men fortsatt ingen som slår riffet på one! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) apropos Tallica, dere MÅ høre Apocalyptica sine covere... fantastisk vakker musikk... Apocalytptica - Fade To Black og den beste Tallica sangen...hmm ... FTB\Welcome Home \ Master.. klarer ikke å velge,.. Endret 7. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 apropos Tallica, dere MÅ høre Apocalyptica sine covere... fantastisk vakker musikk... Apocalytptica - Fade To Black det er vakkert ja.. det er utrolig bra lagd. spille MetallicA på 4 celloer Lenke til kommentar
beinbikkja Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Alt på Master of Puppets end of discussion Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Alt på Master of Puppets end of discussion hvis du legger til ride the lightning og kill em'all så er jeg ganske enig.. men all MetallicA er bra da.. ingen som kan si noe imot det! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 men all MetallicA er bra da.. ingen som kan si noe imot det! Jo. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 men all MetallicA er bra da.. ingen som kan si noe imot det! Jo. Enig: Stikkord her er: Load, ReLoad og Garage eller hva det nå het... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 men all MetallicA er bra da.. ingen som kan si noe imot det! Jo. men nesten ingen kan si noe imot at Metallica ikke har hatt en bra sang.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Bah. Selvfølgelig KAN noen det. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Seff KAN de, men da er de ikke lure Vurderer å kjøpe en ring til tommelen der d står metallica på jeg! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hvor fant du det? hvis det finnes så skal litikke jeg ha det også Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 er det en sånn? ring ting Lenke til kommentar
aZec Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 MASTER OF PUPPETS - LIVE det må jeg si er den beste sangen til Metallica. dette er da min mening, Metallica har mange uffatelig brae sanga. Dokker er vell enig når jeg sier at det nye-Metallica sug, søppelrock. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dokker er vell enig når jeg sier at det nye-Metallica sug, søppelrock. Nå er du skiggelig ekte hardbarka metallica fan, respekt ass! Husk at når band forandrer stilen sin så suger det plutselig... Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Liker metallica ganske godt.. blir litt for vanskelig å plukke ut bare en sang.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Noen som har hørt seek and destroy live fra texas tror jeg..den som er på live shit pakka? Der driver de å jammer mens james går rundt og får fålk til å rope "seek and destroy" i mic'en hans...jævlig fett! også når han er ferdig så fortsetter de på sangen totalt så varer det i 18 min.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 MASTER OF PUPPETS - LIVEdet må jeg si er den beste sangen til Metallica. dette er da min mening, Metallica har mange uffatelig brae sanga. Dokker er vell enig når jeg sier at det nye-Metallica sug, søppelrock. Tehy r not tr00 n-e-moore! Sell0utz! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dokker er vell enig når jeg sier at det nye-Metallica sug, søppelrock. Nå er du skiggelig ekte hardbarka metallica fan, respekt ass! Husk at når band forandrer stilen sin så suger det plutselig... Jepp... Men seriøst. Metallica etter Black Album er ræva IMO. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 IMO så er Low Man's Lyrics det beste metallica har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå