FJERNET111 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Topp 3 etter min mening: Battery Fade To Black Call of Ktulu Synes alle de er helt konge også er de ganske forskjellige Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Mange gode tips her ja.. men enda syns jeg Nothing Else Matters og One slår det meste.. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mange gode tips her ja.. men enda syns jeg Nothing Else Matters og One slår det meste.. ganske enig der ja , de er klart en av de beste sangene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 One og SANITARIUUUUUUUUUUM! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sabbra Cadabra, blir liksom ikke lei den på samme måte som med de andre. En orginal sabbath sang er din yndlings 'tallica sang? Neida. Uansett hvem som framfører den så er sangen fet. Syns dog at Metallica klarer å putte mer i det instrumentale enn Black Sabbath. Vanskelig å bestemme seg for hvilken av dem som egentlig er best. Men sier Metallica sin for nå. Favoritter må da være One, Fade to Black, Welcome Home (Sanitarium), Eye of the Beholder og kanskje The Four Horsemen. (Ellers er jo annet "cover" fra Metallica som Whiskey in the Jar og Astronomy nydelige da.) Vanskelig å bestemme seg. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 astronmy er orginalt blue öyster cult sin (tror det var sånn) den er veldig bra covera av MetallicA. og jeg syns sabbra cadabra er bedre med MetallicA enn med black sabbath.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg liker ikke mye musikk i den sjangren der, men jeg har jo hørt noe metallica musikk. Og den beste sangen er jo så klart When Nothing Else Matters. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg liker ikke mye musikk i den sjangren der, men jeg har jo hørt noe metallica musikk. Og den beste sangen er jo så klart When Nothing Else Matters. Nothing else matters, heter den Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg liker ikke mye musikk i den sjangren der, men jeg har jo hørt noe metallica musikk. Og den beste sangen er jo så klart When Nothing Else Matters. Nothing else matters, heter den hvor er det folk får when fra??? det ordet er ikke i sangen.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg liker ikke mye musikk i den sjangren der, men jeg har jo hørt noe metallica musikk. Og den beste sangen er jo så klart When Nothing Else Matters. Nothing else matters, heter den hvor er det folk får when fra??? det ordet er ikke i sangen.. det er folk som ikke liker den musikken.. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Liker selv prince charming. er noe med riffene altså Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Orion er og blir min favoritt. Men ellers har de så sykt mye bra, kunne ramsa opp i evigheter. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) For Whom The Bell Tolls Den er BEST. på s&m er den über. - puppets - justis - wherever i may roam edit: - fade to black - nothing else matters - osv - osv de har så mange bra sanger Endret 25. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
Protonic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 One og Fade to Black \m/ Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 HVis du liker "Nothing else matters" kan du for eksempel sjekke ut: Low man's lyric og hero of a day. Andre sanger jeg synes er bra: Nesten hele "And justice for all" og mye av "Kill 'Em All" og "Master of Puppets", og en del av "Black album" (Det er mere, men stort sett det litt eldre.. Fant ut at det ble mye å ramse opp) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg er stor fan av Enter Sandman. Jeg har en liveinspilling fra Frankrike som jeg liker godt. Ellers er jeg kjempefan av Unforgiven II, fuel, for whom the bells toll, og endel av coverene de har gjort. Særlig er den fantastisk den utgaven metallica har av Queens Sheer heart attack! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tror egentlig jeg må si "Nothing Else Matters" jeg gett. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Unforgiven, Fade to Black, One, Master of Puppets, Wherever I May Roam, Unforgiven II, Devils Dance, The Four Horsemenn, Welcome Home (Sanitarium) og Nothing Else Mathers er mine favoritter, de har så mange bra, men dette er de jeg ikke kunne utelate! Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Elsker metallica Endret 25. oktober 2004 av FiSkEN FliPP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå