highlander Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Blackened og Master of Puppets spiller de så utrolig bra, har vært på tre konserter totalt. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 phantom lord og no remorse. de har en del, syntes For Whom the Bell Tolls er en god kandidat det og. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Sabbra Cadabra, blir liksom ikke lei den på samme måte som med de andre. Bare synd det ikke er de som har laga den, da. Det gjelder forøvrig med mange andre som er posta her også. Min personlige favoritt er Master Of Puppets, men Blackened og Eye Of The Beholder kjemper hardt om å være det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg elsker the black album.. Men den beste sangen må være when nothing else matters, eller the unforgiven | eller ||. Får aldri helt bestemt meg. De har jo veldig mange sanger jeg liker men de er så fine at de må bare bli de beste.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Sandman er helt ok, Whiskey in the Jar er tøff (tøffere med Thin Lizzy, men..) og Sad But True er litt tøff. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg elsker the black album.. Men den beste sangen må være when nothing else matters, eller the unforgiven | eller ||. Får aldri helt bestemt meg. De har jo veldig mange sanger jeg liker men de er så fine at de må bare bli de beste.. Enig, The Unforgiven er vakker. Toeren er jo bare eneren spilt baklengs, så hvor tøff den egentlig er, er det nok delte meninger om. Synes den funker godt da. (Den heter bare "Nothing Else Matters". ) Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Master of Puppets er og blir den beste sangen til Metallica, men det beste albumet er Ride The Lightning. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Enter Sandman er fenomenal. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bellz og Fade blir nok mine Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Enter Sandman, Fade To Black, The Thing That Should Not Be og For Whom The Bells Toll er blant mine favoritter. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Master of puppets S&M versjonen er den beste ifølge meg selv. Hero of the day er også litt kul samtidig som den gir ro i sjelen Endret 24. oktober 2004 av CurSe Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 One er veldig bra. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 seek and distroy og jeg har hørt at James Hetfield har sagt at St.anger albumet var en feil og ikke burde vært gitt ut , Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Min favoritt er Fade To Black :-) Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sad but true, The outlaw thorn/torn(?) og To live is to die er noen av de beste synes jeg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 The Unforgiven er den beste. Spesielt gitarsoloen er konge, den blir jeg aldri lei av! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ride The Lightning og One hører jeg mye på for tiden. Men kan ikke si at jeg har noen sang som er "best evvah". De har så mange god-låter. Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Metallica har sykt mye bra! Kommer liksom ann på hvilken dag det er for å si hva som er bra! Likte ikke st. anger albumet så godt som de godte gamle! Mettlica ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå