qwerN Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei Jeg sitter på lan med en kompiss, begge har internett men jeg finner ikke han på det lokale nettverket, begger er i samme arbeidsgruppe osv. Noen som kan hjelpe meg? Vææær SÅååååå Sniiiil Haster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hei Jeg sitter på lan med en kompiss, begge har internett men jeg finner ikke han på det lokale nettverket, begger er i samme arbeidsgruppe osv. Noen som kan hjelpe meg? Vææær SÅååååå Sniiiil Haster Jeg hadde litt problemer før i dag men det ble fikset når vi skrev inn ip manuelt og slo av alt av brannmur. Her er tråden jeg lagde, du kan jo prøve noe av det. Endret 23. oktober 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
espenhan Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Prøv å mappe opp med IP adresse istedenfor maskinnavn. Da slipper du å tenke på DNS og WINS oppslag. Lenke til kommentar
qwerN Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Prøv å mappe opp med IP adresse istedenfor maskinnavn. Da slipper du å tenke på DNS og WINS oppslag. jeg er veldig "n00b" i nettverk har du giddet og forklare det trinn for trinn Lenke til kommentar
qwerN Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Prøv å mappe opp med IP adresse istedenfor maskinnavn. Da slipper du å tenke på DNS og WINS oppslag. jeg er veldig "n00b" i nettverk har du giddet og forklare det trinn for trinn Lenke til kommentar
Stein_HV Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Prøv å installere IPX/NetBIOS-protokollene. Lenke til kommentar
espenhan Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 http://www.itpro.no/art/471.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå