Fredrik^- Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg har en Intel Pentium 4 2,0 ghz, og lurer på om det går ann å overklokke denne prosessoren, og eventuellt hvor mye ? Jeg har 512 RD-RAM og resten vet jeg ikke for det er en ferdig pc fra IBM. Men dere kan finne mer info om den her: http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/www...0256B5800606223 Håper dere kan hjelpe meg, og kanskje fortelle meg hvilke erfaringer dere har.. Jeg har heller ikke så mye peiling på overklokking, så hvordan gjør jeg dette egentlig ? Overklokker cpu'en ? Mvh Fr3dr1k Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Tviler på at det er mulighet for overklokking pga: 1. Det er en ibm pc, ibm bruker bioser som ikke har mulighet for overklokking. Edit: Så på linken, det er en Northwood CPU pga. den har 512 l2 cache.. Hvis du vil ha store muligheter for overklokking, kjøp deg et nytt kabinett og et Abit TH-7-II / -Raid(hvis du trenger) hovedkort.. [ Denne Melding var redigert av: SnipeAlot på 2002-05-21 16:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå