finfyr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er på utkikk etter noen vakre Harman Kardon høyttalere. Disse er jeg på utkikk etter, eller lignende som er like vakre. Noen som vet om noen norske butikker som fører akkurat denne typen? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg vet ikke om de selges lenger de H/K høytalerene der. Jeg trodde H/K bare lagde hifi forsterkere og cd/radio/dvd spillere. Du kan jo se på I-Trigue i3350. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Her har de! Harman Kardon Soundsticks Et tredelt sett fra en av verdens ledende hifi-produsenter bestående av to høyttalere og subwoofer. 10 Watt per høyttaler og 20 Watts subwoofer. Benytter USB tilkobling. Mvh. Winters Endret 23. oktober 2004 av Winters Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Skal ha akkurat det settet tenkte jeg. Har testet de hos en kompis, fet lyd og vakre å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå