Gå til innhold

databutikken.com/no <- Seriøs?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har vurdert å kjøpe meg ny lcd skjerm, NEC LCD1760NX 17" TFT.

Ser at denne koster mye mindre på www.databutikken.com/no/

men jeg har også lest at de ikke har fått noe særlig kritikk på webshopguiden.. Masse enere på gamle poster, men nesten alle de nye har gitt 5-6, er dette ren tilfeldighet, eller har de forbedret seg? Kan jeg kjøpe en skjerm der, og hvis noe mot formodnings skal skje, få snakket med dem på en seriøs måte. Tar de kundene på alvor? Vil gjerne vite både negativene og positivene med denne netshoppen.

 

Takk for alle innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte store deler av min nåværende PC i deler derfra, har ikke noen negative erfaringer med butikken, fikk alt som avtalt etter rimelig tid. Måtte også be om ekstra faktura, fikk svar innen to dager på mail og det ordna seg... har en eneste erfaring bare men den er positiv

Lenke til kommentar

bare sjekka litt priser opp mot hverandre nå og det er jo RIMELIG stor forskjell da. Hvis vi ser på NEC 1760 NX 17" LCD skjermen f. eks.:

 

Netshop: NEC 17" LCD MultiSync 1760NX Sølv/hvit

- 1280x1024, DVI, TCO-99 kr 4 495,00

 

Multicom: Nec 1760 NX 17" LCD-skjerm DVI

- DVI, Analog, 1280x1024, TN+Film, 16ms 4,899.00

 

Databutikken.com: NEC LCD1760NX 17" TFT NECLCD1760 Webpris 3192.00

 

Dette er jo helt syk pris forskjell spør du meg. Plutselig ble kjøp av skjerm veldig aktuelt igjen, visste ikke det var så store forskjeller :hmm:

Lenke til kommentar

Kjøpte en 19 tommer derfra for ca 2 år siden. Da var service reklamasjoner

ordnet av Infocare. Meldt fra om defekt skjerm. Fikk pakkelapp tilsendt for å sende gammel skjærm. Ny kom opp i mellomtiden. Service var da helt ok.

Ville ikke ha problem med å kjøpe en ny derfra hvis prisen er OK. ;-)

Lenke til kommentar

De var useriøse, jeg hadde selv en episode med radiator til vannkjølingen som jeg ikke fikk bytta på garanti (de åpna ikke engang pakken min, bare slengte den opp i en større eske sammen med 5 drops og sendte tilbake.).

 

Men nå har dem fått supportavdeling i norge, og da ble det mye bedre. Sendte inn radiatoren igjen og fikk en bedre tilbake. Kjapt levert også.

 

Så jeg stoler ivertfall sånn halveis på dem nå.

Lenke til kommentar

de har bedret seg nå. De hadde mye problemer for alt fra et år siden og før det. Nå har derimot alt blitt bedre.

Nå vet jeg ikek hvordan det er med NEC skjermer, men min erfaring med skjermer er at her er det produsent som direkte tar seg av garantien. På min BenQ skjerm fikk jeg med en lapp hvor det stod at jeg måtte ta kontakt på nr xxx hvis det var noe galt. ALtså ta kontakt direkte med BenQ sitt kontor i norge. Har også opplevd det med andre skjermer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...