Gå til innhold

cs flimre, ke e probleme?

NightMaree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingen så vet de?? veldi ireterande..

koffer blir de som om sensen sko ha vore 100 nesten?? hjelper ikke å ta an ner hell, har prøft å ta an ner på de minsta så gjekk

ok.. først.. skriv bokmål IKKE dialekt. For det andre, BRUK EDIT KNAPPEN!!

for det tredje.. google mousefix.reg , legg inn den, kjør den. Deretter rs pc'en, å spill cs. ( du må nok stille litt på sensen etter dette )

Lenke til kommentar

slå av vertical sync i egenskaper for skjermkortet ditt,, da hopper den fort opp til 99, min rikker seg ikkje fra 99 uansett ka som skjer

VSync har eg toge av i "redline"

ka e redline.. kanskje den ikkje overstyrer alt?

Endret av Dirty2
Lenke til kommentar

det er en slags begrensning på cs 1,6 som det ikke fantes på 1,5 dermed får du bare 60 fps uansett,.. (en venn med x800pro satt fps_max 101 men han fikk fortsatt "bare" 60 så jeg mener (altså ikke sikker) om det er en fps-begrensning på cs 1,6

ja så det vil si at alle med flatskjerm (max hx 60) får 60fps?? :cry:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
det er en slags begrensning på cs 1,6 som det ikke fantes på 1,5 dermed får du bare 60 fps uansett,.. (en venn med x800pro satt fps_max 101 men han fikk fortsatt "bare" 60 så jeg mener (altså ikke sikker) om det er en fps-begrensning på cs 1,6

nei, er pga. HZ står på 60. Jeg kjører fint på 99/100 fps konstant, selvom jeg kjører nå 85hz. Ikke helt sikker på hvordan jeg fikset at den sto fast på 60fps.. jeg skrudde opp hz til 85, spratt fps opp til 85. Plutselig idag hadde jeg 100 fps.. hmm.. merkelig det der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...