Re-Offender Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg finner ikke noe på PS data jeg, går inn på komponenter/prosessor, og finner ikke en eneste celeron-m cpu der, eller socket µFCPGA (eller hva det heter) Det er fordi de ikke er så sugen på å selge disse løs.. Men de er der, bare søk etter "intel" på siden til psdata og de skal dukke opp Endret 26. november 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hmm, jeg kommer nok til å skaffe med 1557-A, Ja uten jallapanel. Som jeg har nevnt i laptop tråden min ett sted lenger baki forumet her. Men når jeg har spart opp penger, så kjøper jeg det som er bra og billig da. Så det blir nok en dvd/cdrw 1.7 p-m 512 333 60-80 gig trådløst. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sitter og skriver på hjemmesnekra 1557 nå, må si jeg er veldig fornøyd. Den var litt mer komplisert å sette sammen enn jeg hadde trodd, men skal jeg gjøre det igjen vil det kanskje ta en halv time. Ganske fascinerende hvor smått alt sammen er. Takker for tipset til trådstarter, sparte mye penger på det her, og fikk en pc som dekket mine behov ganske så perfekt. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Sitter og skriver på hjemmesnekra 1557 nå, må si jeg er veldig fornøyd.Den var litt mer komplisert å sette sammen enn jeg hadde trodd, men skal jeg gjøre det igjen vil det kanskje ta en halv time. Ganske fascinerende hvor smått alt sammen er. Takker for tipset til trådstarter, sparte mye penger på det her, og fikk en pc som dekket mine behov ganske så perfekt. ..for ikke å snakke om hvor lett du senere får det når du skal oppgradere Kjenner liksom PC`en inn og ut Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ... men hva skal en stakkar gjøre hvis han vil bygge seg en AMD laptop? Finner ingen tråder om dette, men kan være pga. av søkefunksjonen i forumet er litt rar i dag. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du kan nok ikke bygge en AMD laptop. Har ennå ikke sett det, hvertfall ikke her til lands. Vil du sette sammen en laptop så må det bli med Pentium/Celeron-M. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) sjefs tråd.. bra arbeid og info ArticOC.. bestillte en 1557G fra netshop med 1.7dothan, 512, dvd dual brenner, wlan, ati 9600 osv.. men noen teite spørsmål har jeg, e litt fersk på laptoper MiniPCI 802.11b/g Module with Antennas <---- med antenner? huh, utdyp litt for meg? kan jeg bruke nettverkskortet til bluetooth, miniPCI betyr det at det er en ting som kan oppgraderes i senere tid? "Jalla panelet" , er det de der fancye knappene under skjermen ved siden av ett LCD display? får man taki annerledese tastaturer enn de country kit`ene.. syns ikke de va noe fin. beklager igjen teite spørsmål, men lærer så lenge man er nysgjerrig edit: hvordan er lyden på disse bærbare pc`ene. spill musikk osv. ikke det at man forventer seg så mye men hadde en packard bell laptop i 2 uker å lyden sugde helt jæklig.. Endret 20. desember 2004 av RmB Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Megabump! Føler nå at min 1557 synger på siste verset. Noen innspill på oppgradering, eller er det bare å gi den til kidsa og kjøpe meg noe nytt og bedre? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Megabump! Føler nå at min 1557 synger på siste verset. Noen innspill på oppgradering, eller er det bare å gi den til kidsa og kjøpe meg noe nytt og bedre? 9318345[/snapback] På tide med noe bedre ja. GeForce Go 8600 (nye skjermkort standarden for "gamere") og Santa Rosa chipset kom nylig på markedet. Blir vel et ytelseshopp mellom 150 og 170%. Endret 19. august 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå