Gå til innhold

1557 Guiden (Råtass til under 8500kr.?)

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke noe på PS data jeg, går inn på komponenter/prosessor, og finner ikke en eneste celeron-m cpu der, eller socket µFCPGA (eller hva det heter)

Det er fordi de ikke er så sugen på å selge disse løs..

Men de er der, bare søk etter "intel" på siden til psdata og de skal dukke opp

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg kommer nok til å skaffe med 1557-A, Ja uten jallapanel.

Som jeg har nevnt i laptop tråden min ett sted lenger baki forumet her.

Men når jeg har spart opp penger, så kjøper jeg det som er bra og billig da.

Så det blir nok en

dvd/cdrw

1.7 p-m

512 333

60-80 gig

trådløst.

Lenke til kommentar

Sitter og skriver på hjemmesnekra 1557 nå, må si jeg er veldig fornøyd.

Den var litt mer komplisert å sette sammen enn jeg hadde trodd, men skal jeg gjøre det igjen vil det kanskje ta en halv time. Ganske fascinerende hvor smått alt sammen er.

Takker for tipset til trådstarter, sparte mye penger på det her, og fikk en pc som dekket mine behov ganske så perfekt. :yes:

Lenke til kommentar
Sitter og skriver på hjemmesnekra 1557 nå, må si jeg er veldig fornøyd.

Den var litt mer komplisert å sette sammen enn jeg hadde trodd, men skal jeg gjøre det igjen vil det kanskje ta en halv time. Ganske fascinerende hvor smått alt sammen er.

Takker for tipset til trådstarter, sparte mye penger på det her, og fikk en pc som dekket mine behov ganske så perfekt. :yes:

..for ikke å snakke om hvor lett du senere får det når du skal oppgradere ;) Kjenner liksom PC`en inn og ut

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sjefs tråd.. bra arbeid og info ArticOC..

bestillte en 1557G fra netshop med 1.7dothan, 512, dvd dual brenner, wlan, ati 9600 osv..

men noen teite spørsmål har jeg, e litt fersk på laptoper :blush:

MiniPCI 802.11b/g Module with Antennas <---- med antenner? huh, utdyp litt for meg?

kan jeg bruke nettverkskortet til bluetooth, miniPCI betyr det at det er en ting som kan oppgraderes i senere tid?

"Jalla panelet" , er det de der fancye knappene under skjermen ved siden av ett LCD display?

får man taki annerledese tastaturer enn de country kit`ene.. syns ikke de va noe fin.

beklager igjen teite spørsmål, men lærer så lenge man er nysgjerrig :D

edit: hvordan er lyden på disse bærbare pc`ene. spill musikk osv. ikke det at man forventer seg så mye men hadde en packard bell laptop i 2 uker å lyden sugde helt jæklig.. :thumbdown:

Endret av RmB
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Megabump!

Føler nå at min 1557 synger på siste verset.

Noen innspill på oppgradering, eller er det bare å gi den til kidsa og kjøpe meg noe nytt og bedre?

9318345[/snapback]

På tide med noe bedre ja. GeForce Go 8600 (nye skjermkort standarden for "gamere") og Santa Rosa chipset kom nylig på markedet. Blir vel et ytelseshopp mellom 150 og 170%.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...