bNtX Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg vet ikke hvor dette emne skulle plasseres men jeg poster det her! det kom plutselig fram dette: jeg trykka på høyremuseknapp på det bare for å gjøre det litt lettere for dere =) på propities fikk jeg dette: jeg har ikke vært borti noe slikt så dette før kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 haha for en windows bug.... prøv og logg in som en annen bruker... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Virker som om du ved et uhell har satt en webside som bakgrunn på skrivebordet. Gå i kontrollpanel -> display properties -> Desktop -> customize desktop -> web her kan du antakeligvis krysse av for å vise den siden du nå ser på dekstopen, dette burde hjelpe... Endret 24. oktober 2004 av jhsveli Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) haha for en windows bug.... prøv og logg in som en annen bruker... Hva er morsomt med en web-side som bakgrunn? bNtX: Noe mange ikoner på desktop'n? Endret 24. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå