onezero Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Hey, harddisken min har krasjet.. den lager litt skumlelyder + at jeg ikke får detektet den.. får se at det er et eller annet tilkoblet i biosen.. men den får ikke "detektet" den.. jeg har mye stuff på den disken som jeg trenger.. men har ikke råd til å bruke ibas på det.. noen som vet om noe programvare som kan søke igjennom disken.. prøve å finne den.. eller om noen som er betydelig billigere enn ibas? takk for hjelpen Mvh, Kristian Grønevet - onezero.no Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 GÅ inn i biosen og velg boot fra cd'romen og putt inn os cden. Deretter kan du velge å formatere osv. Kristian Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Sorry trodde jeg svarte på noe annet... Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Det høres ut som et lesehode har løsnet og falt ned på platen, så det er nok enten Ibas eller søplet. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå