Nitrius Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hva er det jeg trenger for å oppdatere FW på K700i? Har hørt jeg trenger noe som heter DSS-20/25 eller noe? Er det den eneste måten? Vis det, er det bare mulig å få tak i den via netshopper finnes den ikke i en elkjop butikk eller lignende her i oslo? Og når man har den DSS-20/25 hvordan oppdatere man FW putter man bare telefonen på den basen og starter installasjonen av FW programmet eller noe? Til slutt når man har kjøpt en telefon idag, da vil vel den ha den nyeste FW eller? siden jeg kjøpte min idag og nå står den på lading så jeg har ikke giddet å gjort noe med telefonen enda, så jeg er ikke sikker på hvilken FW jeg har enda. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Her finner du en guide som forteller deg hvordan du skal oppgradere telefonen. Og ja, du må ha DSS-20/25. Ang pris, så kan du kjøpe DSS-25 billig fra Telebutikken (378,-). Hvis du kun skal oppgradere firmwaren, så kan du jo også levere den til et SE service verksted (gratis når telefonen har garanti). Og til slutt; nei, det er ikke sikkert at telefonen din har nyeste firmware selv om du nettopp har kjøpt den. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Okay da fikk jeg svar på det jeg ville, takk for et kjappt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå