Jihadinmymind Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei, har akkuratt satt sammen lillebroren min sin pc, men vi klarer ikke finne den i bios. Vi har testet en annen hd og den ble funnet så det er ikke hk, kabel eller pin bakpå hd. Disken er satt som master på Abit KV8 pro. Disken er er 200gb western digital og er pata. Link til disk; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112810&cks=FRO Hvordan skal jeg finne denne? Må jeg laste noen slags drivere siden det er en 200gb disk? Blir utrolig glad hvis noen kunne hjulpet meg med å løse problemet! MVH. Fredric Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hei!!!! Hadde samme problemet...... .Du kan velge mellom 3 steder og putte mellom stykket på..... Der skal du ikke ta den på : master og slave. .... Tror den heter noe med: single.... Endret 23. oktober 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 prøv secondary master da, hvis du har noe annet som master. har ikke vært boti single, men kan nok godt funke! Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 tror wd har en egen jumper hvis disken står alene på en ledning, det var ihvertfal problemet når broren min kjøpte wd disk for 1 år tilbake.. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ok, er single til venstre eller til høyre på disken? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg tror single er når det ikke står noen jumper noe sted. Mener også at det står forklart oppå disken. Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg tror single er når det ikke står noen jumper noe sted. Mener også at det står forklart oppå disken. Når det ikkje er noken jumper noken plass blir den single og master... står forklart oppå disken ja... Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Måtte bare legge til at dette er en _meget_ irriterende ting med WD disker. Plutselig en dag skal du ha en secondary disk eller skal flytte disken til en annen maskin... hvor er jumperen da? Jo! På det lure stedet du la den for et år siden. Så er problemet bare å huske hvor det lure steder er! Lenke til kommentar
tbartnes Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Har et vedlagt bilde av oppsettet for WD. Last det ned å se på det. Oppdatere Bios kan også være lurt å gjøre. Endret 24. oktober 2004 av tbartnes Lenke til kommentar
SS7 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Oi! Neutral position! Det hadde jeg aldri tenkt over en gang. Føler meg teit Takk tbartnes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå