Gå til innhold

plagsomme minimize/maximize lyder

Anbefalte innlegg

Etter jeg bytta hovedkort i pc'en min har jeg ikke hatt noen hardware problemer, men fått noen plagsomme lyder som kommer når jeg legger ned eller tar et vindu opp igjen. Dette skjer både med firefox og internet explore.

Det rare er at under "sounds" på lydinstillinger står minimize og maximize tomme, jeg finner heller ingen instillinger for lyder på kontrollpanelet til det integrete lydkortet mitt (SoundMAX greier)

Noen som har opplevd noe liknende eller vet hvordan jeg kan fikse problemet?

lyden kan høres når jeg spiller musikk, noe som irriterer meg :yucky:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:( har søkt etter *.wav, mp3, wma og mid filer...finner ikke de filene som jeg vil...

Dritt. Funka heller ikke å lage en blank .wav fil og velge at den skal bli spilt ved "minmize".

Får vel kansje maile de soundMAX folka da... :hm:

Sender mail i morgen og er ennå open for forslag...

Lenke til kommentar

Siden du allerede har sjekket de vanligste stedene, kan du prøve å sjekke registeret. Det er der den lagrer all slik informasjon om hvilke lyder som skal spilles av i Windows. Det kan også være et eller annet desktop/mod program som lager lydene. Sjekk derfor programmer du kan ha installert.

• 1. Start->Kjør...->Regedit
  • 2.1 Gå til: "\HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\Schemes\Apps\" -> For inlogget bruker
  • 2.2 Gå til: "\HKEY_USERS\.DEFAULT\AppEvents\Schemes\Apps\" -> For alle nye brukere
  • 3. Se under "\.Current\" for å se hva som er gjeldende lyd-filer for hver enkelt hendelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...