3dme Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei folkens, jeg poster i denne delen av forumet fordi jeg mistenker at hden er syndere til problemet, (og desutten har vi ikke en "hjelp,pcen min er gått til helvete" katagori på forumet). Problemet merket jeg først i form av at windows ikke ville boote, en fil hadde blitt ødelagt og jeg måtte instalere på nytt (ok,så bruker jeg norton ghost recovery cden min til og få opp systemet igjen), jeg gjorde det og trodde alt var bra. Etter et par timer reboota jeg maskinen og fikk opp samme feilmelding som istad, "windows kan ikke boote fordi denne filen er blitt ødelagt". Denne gangen kunne jeg heller ikke bruke norton cden min til og få opp syetemet, når den var på 95% fikk jeg opp enda en feilmelding,ett eller annet med "header". Når jeg tenker meg om, hadee pcen i det siste vært veldig treig enn det han skal være, jeg la også merke til at når jeg skulle kopiere fra brenne dvd til hardisken min, gikk estimated time fras 15min til 160min opp og ned hele tiden. Så,det jeg har komt fram til er at det er en fabrikk feil på hden min, og jeg skal snakke med komplett om hva de tror, men nå vil jeg gjerne vite, hva pc folket her på forumet, mener om problemet. Så, hvis dere sitter på noe info dere tror hjelper, må dere bare poste,alle monner drar. Mvh 3dme (Finner vi ut at feilen ligger et annet sted,får vi vel kanskje flytte posten ellerno.) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Standard prosedyre er å kjøre diagnostic på HD. De fleste diskprodusenter har slike programmer. Du finner de samlet her: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
3dme Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Hjertelig takk for linken, den var meget hjelpsom. Skal nå sjekke disken for feil. Mvh 3dme Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Du kan reinstallere Windows eller sjekke om du har virus. EDIT: Hadde du virus, Miller? Endret 24. oktober 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
3dme Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 x100 Det var faktisk et virus, første virus som noen gang har gjort skade på maskinen min, sry for tullete post. x100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå