Dykkern Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei, skulle laste ned en RAW-plugin til Photoshop fra Adobes offisielle web side for downloads, men på tross av at jeg er registrert bruker kommer jeg ikke "inn", uavhengig av hvilken web-browser jeg bruker. Noen der ute som gidder å test på en eller annen download og se om de får det til? Har hatt dette problemet i to døgn nå. Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ser ut til å fungere helt fint for meg. Jeg fikk startet nedlasting av "Adobe DNG Converter and Camera Raw 2.3 update" helt fint. Prøv linken direkte til filen da: Adobe DNG Converter and Camera Raw 2.3 update Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Lassevk, tusen takk. Du må leve et lykkelig liv!!! Nå er jeg inne på tredje maskinen, og fortsatt fikk jeg ikke logget meg inn på downloads-sidene deres!! Imidlertid: Linken du ga meg fungerte som en drøm. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå