Gå til innhold

Bilder av Nforce 4-hovedkort

bureaucrator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Ram-slotter så er de jo paret med annenhver farge, så hvis man skal kjøre 2 x512MB i Dual, setter man de i blå og blå, eller gul og gul. Dermed blir det ikke så tett. Men hvis man skal ha f.eks 4x512MB blir det farlig tett ja.

Ellers var jo layouten på kortet ganske grei. Litt klønete plassering av floppy kanskje.

Noen som vet hva den 4-pins molex-kontakten øverst til venstre er til?

Edit: Så bare på det øverste bildet...

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Det midterste tyan kortet hadde vært no :love:

dual opteron 250 med geforce 6800 ultra SLI hadde sparka fra :cool:

men så er det prisen da :(

dette er vel noe man bare kan drømme om :sleep:

EDIT:

LanParty kortet har stil det å :w00t:

det var stili design det med ramen øverst på kortet

:eek: 4-pin molex på hovedkortet ??? den var ny (den er ved siden av den første pci-expresss porten)

EDIT2: flere kort har visst det. noen som vet hvorfor? disse korta virker sultne på strøm

Endret av bjorn432
Lenke til kommentar
Vel den 4-pins kontakten er ikke ny, finnes på p4 hk som alle vet, men finnes også på mit gigabyte k8nsnxp nforce 3 kort..

Teiting. :p Det er ikke snakk om 12V-kontakten. Det er snakk om en ekstra 4-pins molex i tillegg til 12V-kontakten.

EDIT: La til quote.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Angående Ram-slotter så er de jo paret med annenhver farge, så hvis man skal kjøre 2 x512MB i Dual, setter man de i blå og blå, eller gul og gul. Dermed blir det ikke så tett. Men hvis man skal ha f.eks 4x512MB blir det farlig tett ja.

Ellers var jo layouten på kortet ganske grei. Litt klønete plassering av floppy kanskje.

Noen som vet hva den 4-pins molex-kontakten øverst til venstre er til?

Edit: Så bare på det øverste bildet...

Er det med varme og ram-brikker virkelig ett problem? Må si jeg aldri har hatt problemer med tett plasserte rambrikker, men så har jeg ikke eksprimentert så mye med det heller.

AtW

Lenke til kommentar
Ja som nevnt over så er det for folk som ikke har 12V kontakten på PSU'en

Han som skrev innlegget over meg snakker om den vanlig 12V-pluggen. Det var det jeg kommenterte.

EDIT: Teiting var ekstremt usaklig, men ikke ment alvorlig. Var mer fordi han misforstod posten som stod rett over hans post. Ikke noe ondt ment.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...