chokke Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) se lenger ned Endret 3. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Montse Letkin works for the council. She's what you might call a snooper. Montse is getting so good at her job that her boss Gwendoline Rhodes - that's the one they used to call Red Gwen - has lined Montse up as her personal security consultant. Montse wasn't so good at that though - Gwendoline fell out of a high window. And it would suit a lot of people if Montse took the rap.In Montse Letkin, Diane Langford has created a true heroine for our times, a bruised and cynical young woman learning the hard way that the personal really is political. Left For Dead is a taut, subversive London thriller set about ten minutes into the future. In a city where privatisation is the watchword and politics a dirty word. In a city where the weak and the homeless had best fend for themselves. In a city of secrets and lies. The legacies of the past collide in this unsettling, visionary slice of millennial noir. Noe sånt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 ja, fant den selv på internett Men tro r den er litt kort til et eventuelt fordrag Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Men tro r den er litt kort til et eventuelt fordrag Ante meg. Les og jobb og bli klok, gutt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 har prøvd men skjønner ikke en dritt, sliter litt med å konsentrere meg når jeg leser lang bok og har ca. 1,5 uker igjen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) noen som har noe info om diane langford da? (forfateren) EDIT: Nå har jeg lett i en time og bare funnet 3 linjer med info og at hun har vært aktiv i anti kivinne rasisme Hjelp! Endret 3. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå