Effect Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Heisann! Jeg sitter her med et lite problem. Hver gang jeg ska redigere noe i Adobe Premiere Pro så går alt fint helt til jeg trykker på et vindu utenfor programmer så får jeg en memory error lik denne. Det begynner og bli litt irreterendes. Det har skjedd okså fler ganger når jeg surfer på internet. Kommer inn på en side, 5 sek går og poff så lokker programme seg. Med samme error som før. Jeg mener at det begynte etter at jeg satte inn i en tredje harddisk men denne er ute igjen nå og problemet bare fortsetter. Håpen noen har et svar til meg Endret 23. oktober 2004 av Effect Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 kan hjelpe og reinstalere Adobe Premiere. ville jeg prøvd Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Prøv scandisk, det hjalp når starcraft klikket med samme error. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Prøv memtest86, hvis du ikke får noe error så er det ikke noe feil med det. Jeg kjørte det over natta ca. 8 timer, ingen mem feil, fikk ingen error og problemet var ikke der etterpå. Lenke til kommentar
Effect Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Takk får svar Jeg prøvde og ta en scandisk. Men det hjalp ikke. Tenkte og sette på memtest når jeg går til skolen i morgen. Får se om det hjelper. Og Adobe har jeg reinstalert fler gang uten hell. Så tiden får vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå