weliiiss3245 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Jeg har overklokket skjermkortet mitt slik at jeg akkurat ikke får artifacts. Men spiller jeg sånn ca 3 timer i strekk begynner jeg å få artifacts. Jeg spiller aldri 3 timer i strekk så kan jeg beholde de innstilingene jeg har nå uten at skjermkortet blir ødelagt? Har denne kjøleren http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1919 Endret 23. oktober 2004 av kristoffer88 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 kan jeg få spøre hvor langt harru klokket? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 kan ikke skade kortet av det nei... men selv om du ikke har artifacts, kan tempraturen være farlig høy. Anbefaler alltid tempmåler... Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 kan jeg få spøre hvor langt harru klokket? det er ati radeon 9800(ikke pro) Overklokket til "core 422/memory 343" Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hmmm kjenner ikke til 9800 korta så godt egentlig, kun 9800pro. Men om det blir sånn, så tipper jeg det er litt for varmt, prøv å klokke ned litt, 5mhz på begge elns. se om det hjelper, hvis ikke, poster du igjen, så får vi finne en annen løsning Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hmmm kjenner ikke til 9800 korta så godt egentlig, kun 9800pro. Men om det blir sånn, så tipper jeg det er litt for varmt, prøv å klokke ned litt, 5mhz på begge elns. se om det hjelper, hvis ikke, poster du igjen, så får vi finne en annen løsning det er ikke noe vits i å klokke ned... hvis det tar 3 timer før han får artifacts kan det jo kalles dønn stabilt... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kan være at alt du trenger å gjøre er å rydde litt i kabinettet og sørg for en bedre luftgjennomstrømmning... Noen pointers : *Øk turtall på kabinettviftene under spilling. *Øk antallet vifter og di ekstra viftene modder du sånn at du kan switche dem på / av ved behov. *Sørg for at det ikke ligger masse støv foran /bak i viftene. *Rydd og sammle kablene så godt som du kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå