pcgutten Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei! Pcen min : AMD Duron 1000mhz, Geforce 2 mx, 40gb hd, og suge kjøler aner ikke navn! Så var det det at pcen ligger på 32idle med siedøra åpen! Dette er for dårlig når jeg overklokker den, da henger den seg. Så jeg trenger bedre kjøling, men har ikke masse penger så trenger en billig og god, noen som vet om en ? Takker for svar ! Pcgutten Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) haha! 32 grader idle er jo helt konge med luftkjøling, INGEN vits i å bytte... Får du ikke klokke lengre, er det nok fordi prosessoren rett og slett ikke klarer mer Endret 23. oktober 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 haha! 32 grader idle er jo helt konge med luftkjøling, INGEN vits i å bytte... Får du ikke klokke lengre, er det nok fordi prosessoren rett og slett ikke klarer mer han har vel vannkjøling (hjemme laga) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå