Lettpåfot Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Noen som vet hvilken strømforsyning dette kortet passer med? ABIT NF7-S V2.0 - hovedkort - ATX - nForce2 SPP Jeg er ikke helt inne på strømforsyning og slikt, men jeg går ut i fra de ulike kortene krever ulik strømstyrke.. Eller tar jeg feil? Jeg er forresten også ute etter et kabinett som ikke er for dyrt, ser OK ut, ikke bråker for mye, og som har mulighet for OK lufting.. Dette kan jeg surfe litt rundt og lete etter selv, men hvis noen har tips blir de mottatt med takk! Edit: Dette er kanskje bra? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16631 Ikke særlig pent da Endret 23. oktober 2004 av Lettpåfot Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hvilken som helst strømforsyning passer til dette kortet! Ulike hovedkort krever ikke spesielle strømforsyninger. Endret 23. oktober 2004 av apwr Lenke til kommentar
Lettpåfot Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Takk for det apwr! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har vert borti 1 stk thermaltake kabinett: Tror det var et xaser av noe slag, iallefall med den viftereguleringen i front, og det var det verste kabelhelvette av et kabinett. Så sinnsykt mye kabler. Ellers virket det som et greit kabinett, men så mye kabler! Tror det var minst 20 kontakter som kom ut fra viftestyringen, måtte bruke 3 molex fra psu til å fore saken med strøm. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hva med dette bra kabinett med en stille og meget god stforsyning , har det selv til en av mine maskiner . http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=99235 Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 flott kabinett det der, kjenner en som har et slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå