tom-ass Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Start -> Slå av datamaskinen -> Slå av Dette er ikke noe big problem, men jeg må alltid gå denne prossessen 2 ganger før maskinen utfører handlingen. Etter første handling lukker PC`n noen programmer, men maskinen slår seg ikke av. Men etter andre gang gjør den som den skal. Jeg har EPOX hovedkort, XP Pro. Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hadde det samme en gang. Det var virus Ikke nødvendigvis det samme hos deg, men jeg holder en knapp på det Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kjør Spybot:S&D og Ad-Aware... Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvis jeg har virus, skal jeg banke alle som jobber med Norten Antivirus. Har søkt igjennom med oppdatert antivirus nå, har ikke virus. Skal prøve Spybot:S&D og Ad-Aware. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har du Logitec tastatur/mus og lagt inn programvaren? Dette problemet hadde jeg før men fjerna programvaren og da var alt fint igjen. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hadde samme problemet med et Logitech internet navigator se, det viste seg og være driverene som fugte med, oppdaterte dem og da funka det strålende. Lenke til kommentar
chris Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har aerfart at hvis du bruker en USB enhet, eks minne brikke, og ikke tar den ut på riktig måte, kan dette skje. Det vil si hvis du ikke tar safe to remove hardware først. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Problemet ditt er programrelatert (til windows), og flyttes derfor til windows. Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg har erfart det med det programmet(itouch) eller noe, som fulgte med tastaturet (internet navigator se) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå