Joggi Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 det kommer en sinnsyk brummelyd ut av høytalerene når jeg kobler lydkortet til stereoanlegget eller tv det samme skjer hvis jeg kobler en s-videokabel til skulle koble pc til video for å ta op på vhs en film(tatt med mitt eget videokamera) jeg hadde redigert men så kom denne brummelyden også på opptaket hva kan jeg gjøre for å få denne brummelyden til å forsvinne ser også at på tv så blir det en liten svak og tykk stripe som går sakte nedover skjermen har radeon9700 pro kort og et crative live kort i maskinen Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 jippi fannt det ut selv tok ut alle antenneledinger og vips lyden er perfekt og det samme er bildet Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har du jorda støpsler i huset ? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 ja til pc så er det det men video og tv er jo ikke stikkontaktene til de er en ujordet smal kontakt men problemet ble no løst etter at jeg tok ut antenne ledningene(radio og tv) fra kabeltvuttaket Lenke til kommentar
BikkjaX Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Om du setter et galvanisk skille på antennekabelen kan du ha begge deler koblet i samtidig uten brumming. Det bør man alltid gjøre om man har pc koblet til samme forsterker som kabel-tv eller direkte i tv'en. Unntaket er om man kobler til lydkortet via optisk (i motsetning til koaksial-) digitalutgang. Da er det ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå